Thursday, September 10, 2009

CARPET Raya


Manje Mummy,Sayang Papa,Puteri nenek

wAHH...semalam keletihan..ibu yang keletihan aku hu3 segar bugar..wahkahkahkah..
Semalam buatkan Ibu teh ais special.Ibu suka teh tarik.Tapi tak selalu ler minum.
Merbahaya tau..t kena Diabetis.
Pas2 semalam lepas buka Ibu ajak kuar kami sekeluarga.Ibu nak cari Carpet katanye.
Aduiiii nak carpet pulak..takpela ikutkan jer laa..lagipun thn lepas tak bercarpet pun.
Biasa lahhh tahun ni aku belikan Ibu Sofa N carpet.Alhamdulillah ada rejki lebeh.
nak g KL jauh lak.pasti tak sempat nyer.Dah rasa dah g soping ka KL.Perghhhh jenuh seii
dok jln2 pastu nak berbuka pun tak sempat.Last2 berbuka dalam keta.Wahhh taknak gitu.
Baju raya pun tak beli lagi.Tapi baju Ibu dah beli.
Sooo kami jalan2 ler cari carpet.Meriah sungguh tengok carpet2 tuuuu...tapi mahai gak.
Aku suka yang tebal.Bila letak kaki tenggelam jerk.If sedap jerk bila Nayli baring2 kat carpet tuh.Pilih punya pilih tak beli gak...takde yang berkenan.Xpelaaa just nak intai2 jerk dulu.

tengah dengar penjelasan drp toke carpet tuuu...

Pening Ibu nak pilih carpet..si janggut tuuu sibuk kat situ lakkk...

Hish kecik ni pun sibuk nak pilih carpet..mummy mana nakkk...

aiii c allyhatta pun ada..nak pilih baju untuk Ibu ke untuk Nenek..
( anak kaklong aku )

tak dapat lagi baju korong aku..huhuhuhu...papa bila nak bli?

haiii ni toke carpet ker toke kain.

No comments: