Friday, December 4, 2009

Ke Pasar

Ye malam tadi g paso borong s'gor dengan Ibu.Bb tinggal dengan Hatta.Jadi pengasuh. Buyen g surau. Ada kenduri, malam ni giliran umah aku lak buat kenduri.Kenduri arwah.
Rasanya dah lama aku tak buat kenduri.Nka buat jer penuh jadual d surau.Sampaikan xde Imam nak baca doa.Penat gak ee Imam.Langsung cuti.Nak buat raya haji penuh lak.Jiran2 dah amek dulu jadual.So malam ni kebetulan kosong jadual giliran.Aku nyer giliran lak.
Malas benonya nak g paso borong s'gor tuuu.Banyak Bangla.Benci.Sangat tak suka.Suka tengok tut...orang pompuan..Benci.
Malam tadi habis dalam $$..dengan sayo..buah-buahan..ikan..

Lepas balik paso.Kepenatan.Ajak Ibu lepak kat P9 khemah.
Parghhhhhhhhh sangat ramai orang okai...
Terkezut Ibu.." Hai depa nih tak masak kat umah ker? "
Jawab Aku.." Ye bu depa ni semua byk $, tak masak kat umah,makan luar.Hai bu kita ni yang masak kat umah pun makan luar.."
Mengekek kami 2 beranak.So apa yang kami oder..nahhh...d bawah..


Wow malam tadi tekak Ibu nak makan Chicken Chop.
Yup sangat sedap Okai.
2 kali aku toleh nak habez..malam tadi banje Ibu.So sangat senang kami makan ber2.
If tak ada kocik tuu..papa pun takleh nak makan.Sibuk layanz die makan.
Balik belikan Naylies..waffle coklat..Lily memang suka Waffle.

Air carrot susu n fresh Oren.
Wowww sanagt sedap okai.

No comments: