Monday, January 18, 2010

BEsDayy N Boling YAtt

Epy Besday buat sahabat kesayangan Aku.
Yatt..moga dimurah rezeki, panjang umo dan jodoh.
Huhhh...memang best giler walaupun tak seberapa majlisnya.So kali ni aku turun KL lak.
Dah lama derk tak turun KL.Selalu depa tengok wayang pun,mai turun Putrajaya.Dah bosan sik tengok wayang d KL.Kelapangan waktu ke tak ke janji datang.Yang penting JANJI dah ditunaikan.So aku plan nak sambut besday Yatt ni.Memandangkan 1 lagi kawan kita orang nak kawen dah.Nak buat enjoy2 sket.Next week giliran Adai lak ! So aku plan nak buat majlis ni kat umah aku pada mulanya.Pasal besday Yatt sama dengan anak buah aku HAtta.
Tarikh yang sama mereka ni dilahirkan pada 13 Januari tahun lain la beb.Dah jatuh pada ari Rabu.So ari Khamis sempat lagi g nonton..citer baru tuu Sempit.Then ari jumaat lepas solat maghrib..aku n Buyen jerk yang pergi.Mula2 nak bawak Ibu n Naylies.Udah Naylies demam iBu pun tak kasi bawak.Kang tak leh nak mkn lak dok layan die jer.Ciann Lily kena tinggal lagi.Kami lepak kat Wangsa Maju KFC jerk.Sambil tu leh jalan2 kat Wangsa Walk.Adai tempah kat Restoran Cheng HO..dah penuh.Yatt tempah kat TGIF pun dah penuh.Nadia tempah kat Restoran ANATHAYA..restoran Thai kat belakang ca4 Wangsa Maju. Pun penuh..last2 tak payah kite makan KFC jerk.Janji makan.
LAgipun besday gurlz nyer pun dah tuoooo..kui3..





Setelah kami makan2 n lepak2..so ada perancangan nak g men boling kat Flaminggo.
Dengan pantas kami pun ke sana n layanz 2 game.Sooo kali ni lagi besh Bakal pak mertua ADai banjer.yer r kann depa tu kan nak jadi pengantin baru..sooo nak enjoy sakan lagi.PAdahal majlis mika minggu depan kann..N joy laa kami sampai pusat boling tu tutup.Lagipun Ayah mertua ADai ada syerr la katakan..Soo kami buat cam kami nyer tempat ler.Moga2 dimurahkan rezeki sapa2 yang telah mengeluarkan $$ pada malam tuu..


ermmm deme nih pun dah ada perancangan nak bikin majlis...tarikh jer lom ditentukan lagi..cepatt adai dah tak sabaa tuuu...



No comments: