Monday, January 25, 2010

LEGION

Tengok Wayang jam 7.30 malam
Di MidValley,Bangsar...
Nak citer panjang mmg malas sesangat.Lepas jerk balik dari majlis adai n nadya.Aku,yat,
Buyen, AryL n yah..melencong ke Midvalley.Gara2 dah terlalu borink,trus g bli tiket nak tgk LEGION.Nak ckp besh ke tak besh ke..tak tau lak nak kritik ini filem.nak kata rosakkan AKIDAH..or memburukkan ISLAM..pun aku tka tau nak sebut.KAng salah cakap kena masuk penjara lak..sia-sia makan free.Dah le aku ske makan jerk nih.
Tapi bole lah..psl citer tu jerk yang ada.memandangkan yang lain filem semua malam jerk
Sebelum stat movie,kami lepak kat bKing.Alamak kena sound dengan Yatt..Hai net lapo lagi ke?..ermm takpe..psl lama tunggu.Just waiting nih lah yang menyampah awak.
Sooo terbeli juga sandal Carlo Rino.Hah cam besh jerk pasal PApa buyen kena bayar.Sia-
sia jua aku pakai sandle Crocs.Tapi melecet gak.EEE gerammm bli beratus..habis kaki aku melecet.Aduhhh..so drop by g jua lah kat CR tuu beli sandle yang tak sakit dah ada LESS 20% drp rege $79.pastu nak bli handbag lak..dah belek dengan YAtt.Soo 2 org IMAM dah mengalunkan satu sore AZAN..yang sedap diddengar.So tak jadi lah kami ber2 beli.
hanya aku jerk beli sandle tuuu..Psl kaki dah melecet.Beshhhh sangat...


No comments: