Friday, December 17, 2010

Karipap Kentang + Udang


C gadis bersama karipap nyer..upsss...

Ye..ye..semalam minum petang lagi kat umh.Dh 2 minggu menikmati minum petang bersama family akO. ye la yg rajin Nyer kak Long aku kt Umh dh 2 minggu.So nk bwk jalan2 pun Ako kerja.Jadi lepak je kat umh..Hujung minggu g umh kenduri kawen makan poree.
Semalam nyer lak Ako ter... rajin utk snap pic2 yg ada.Balik kerja semalam Ibu n kak Long tengah menggetel karipap.Ako..??...hu3 tlg tengok n tggu nk makan jer.
Sementara Kak Long goeng karipap..aku siapkan air.Dh le petang semalam hujan.Ermm memang kena sangat ler...nk minum petang menikmati karipap dan air teh o kosong je.


isi karipap kentang + udang + serbuk kari

cantik tak karipap ni...comel2 je...aku pun pandai tau menggetel...cuma 1 je MALAZZ...nk buat..klu kat umh tu ramai syok r...nnti kalu kak Long dh balik..tak besh xdapat laa aku nk makan karipap kak Long aku lagi..

Hah banyak jugek erk karipap ni..hanya setengah kilo tepung...dapat 3 dulang...

operasi menggoreng ler...

My sista tukang goreng ler...

NayLies +EyKaL..

2 comments:

eMMe said...

wah! tak pnh rase lagi karipap inti udang, mesti sedap kan sis..huhuhu.....

.:mama dhia:. said...

dapnyer karipap..
dah lame mak saye x wat karipap...