Monday, February 24, 2014

My Busco & Chiko Loving Pets

Alhamdulillah..cat ke2 ako yang terbaru. Nak story daripada hari ke hari, tak dan nak melayangkan story yang besh, dan Chiko pun dah membeso dah dengan comel n montelnye.
Ako dapat berkenalan dengan Ijan, penjaga kepada Chiko yang sebeno, Ibu la yang terpandang cat die yang sangat manja dan pemalu. Kami jumpa di Klinik Veterinar Muezza, di Pekan Salak Tinggi. Setelah bual punya bual, Ijan pun bercerita kalau nak cat, makcik beliau memang banyak membela dan menjuai cat. Dulu banyak sangat makcik Ijan bagi je kat orang katanya, So Ibu dah booking sekor untuk my Prince. RM400 noks Ibu kuarkan duit untuk mengambil Chiko. ALhamdulillah sangat senang jaga Chiko, Busco pun dapat la adik jantan tu..depa tak gaduh pun. Nasib laa baik. 1s time akO bawak g klinik, manja la yang amat. Sangat bagus. Suka dengan Chiko. Tapi jangan la bagi My Prince pegang..lembik Chiko di kerjakan.


Klinik yang ako selalu bawa Busco & Chiko


Carry Beg untuk Busco sekarang dah jadi milik Chiko..



Inilah yang paling akO suke nengok, Bila Doc bagi makan je..bukan main baik lagi Chiko..


bersama Doc dengan kakak Nurse


Kasik Ubat masuk montot


Ptotong kuku die..dah panjang sangat




Ini kasik Ubat kutu pulak..dah la baju ko tu putih..kalau tak kang nmpk aje telor kutu, Alhamdulillah dah kasik uBat Kutu..clear & clean..


Memories Chiko..


Tatih..Ibu N Chiko..


Ngade ko kan Chiko..


Duduk kt peha Mumy..


Main- main soang..


Nyorok bawah kusi..


Nak Suh Mumy dukung..



Nak Suh Mumy dukung.


suka tengok mumy camtu ek Chiko.


Chiko tayang ekor.


Main nyorok-nyorok.




Chiko bergaya sakan, bila mana Mumy snap Pic Beliau.


Kiddos Wif Chiko.


Kiddos main dengan Chiko.



Prince Wif Chiko, naik rimas kawan tu..




Okies yang ni Mumy Snap Busco tengah mamam, Busco ni betina, Ako dah mandulkan pun..pasal beliau ada masalah kesihatan, dan rahim Busco dah rosak, so Doc cadangkan kena buang terus rahim Busco, So Busco xdak laa waghih...Papa Buyen cakap..tu laa ko buat seks rambang..melentik sangat sampai jantan siok rakos kek kauuu..takpela yang penting Busco dah selamat dan sekarang makin sihat mehat. Busco tak suka di pegang dan dibelai..kalau Busco nak dibelai die akan datang sendiri. So ni lah kerja beliau..mamam..mamam..mamam..cam tuannYe jugek..



No comments: