Thursday, February 18, 2010

Kisah LiLy



Aku balik lunch tadi.Tak berapa sihat lagi rini.Demam dah kurang.Tapi masih sakit kepala yang amat sangat.Kepanasan melanda.Tapi semalam Putrajaya hujan.Hujan dengan lebatnya.Sooo ada sejuk sket.Aku rase bila dah demam ni..sejukkkk manjang.

Sedang enak aku menikmati makan tadi.Ibu tengah baca harian metro.
"Dania tnya LiLy ni sape LiLy?
( dengan sore yg kecik tuuu...Dania ni anak jiran aku yg Ibu jaga )
"ni r stici...bahh..nape bahh..ko bahhh..."
( tergelak beso Ibu n aku...kenal pulak tu anak aku dengan penyanyi Stacy ni...)
Ishhhh budak2 sekarang ni takyah di ajo...tau ajork...

Memang paberet LiLy.
LiLy akan menyanyi dan menari seperti Stacy.
Lincah..tergedik-gedik..
Eeee...LiLy budak bijak ye.

Siannn rini tengok muka LilY kena bekas kuku.Kuku Lily laaa..pastu pandai cakap dengan Nenek.Papa yang buat ye.LiLy jangan nak berbohong dengan MuMmy n Papa tau.
Nanti Tuhan marah.
"Ermmm..mummy..mummy..nnti lidah kite dawah..erk.."
LiLy cakap pandai..tapi pelat sket2.Dawah tu maksudnyer DArah.
Haaa pandai pun bb Mummy ni.jangan cakap bohong ye.
Mummy n papa sayang LiLY.

No comments: