Tuesday, February 2, 2010

SATAY WAK KAYAT

BIla dpt cuti free tak cukup
Amek cuti sendiri lagi laaa tak cukup gak..
MAnusia ni mmg terukkan..asik nak lebeh jerk.Takpela janji dpt bersama dgn family.
Malaz nak citer kat Blog.Dah malaz nak update kat blog.Tak sempat nak update apa2 citer.Apa2 yg tak puas hati.Apa2 yang seronok..atau apa yg mushKiL.
Tapi mmg besh..semalam g Nakhoda nak jait suar Buyen.Wahhh jauh gitu.Beli suar baru.
Tapi panjang..ckp ngan Buyen potong jer la..suh akak potong.Bole jln2 sekali.
Last2 terlambat gak g rumah my SIL kat Kg.Sungai Kertas.Sebelum sampai tu singgah kat kedai SATAY.Nama kedai ni SATAY WAK KAYAT.Turun menurun ler tu.Tapi la ni anak Wak KAyat yang handle kedai tu.Maybe Wak KAyAt dah takde kot.Ermmmm sedap nyer.Dah lama tak mkn.Ingat nak beli utk anak2 buah aku.LAst2 termakan gak sefamily.Ibu nak makan satay tu.Ok jalan saja aku.Tak kisah bab makan ni serah ajork.Sambil order utk d tapau.Makan Satay n mee rebus.Sedap hingga tak terkata.
Sebelum aku nak masuk kedai tu jumpa kawan 1 sekolah.NOREMY..kawan bergaduh..kawan gembira tak sangka dapat jumpa NOREMY.Dah 2 anak die.Sepasang.Ingat Die dah tak kenal.Aku men panggil jer nama die.Dah tu die pun terus panggil nama aku.Ohhhh kenal la tu.Tak sangka dapat jumpa kawan lama.Aku gitu ler turun KL jer mesti jumpa kengkawan lama.Tapi mmg nak singgah umh YAtt byr $ beg.Sempat jumpa Yatt kejap jerk psl Ibu ada.HuHuuuu...lagipun dh malam sangat.Tunggu potong suar pun dah lama.



No comments: