Monday, January 25, 2010

MAMak DBP


Gerai Mamak bawah DBP
Jam 11.30.lepas sudah tengok wayang..
FUHhhh..ceh cam rancangan Fuhh lak d TV3.
Seharian suntuk semalam berjalan dari 12.00 tengah hari..sampai umah 1.00 pagi..
Dah tuu pagi ni aku tido jam 5.bangun lak terlambat.Gara-gara dok lepak kat mamak DBP.
Biasa r tmpt paberet Buyen aku wif da group DBP.Cehh..nak gak singgah tu.
pastu layanZ laa maggi goreng..wahhh sedap kan Yatt...
pastu tunggu abg angakt aku datang..umh die kat area citu gak.Abg jas.
yatt dah tak larat.So yatt blah dulu.Cam sok tak kerja jerk.
Okai babai yatt aril n yah.
Aku n Buyen dok layanZ abg jas lagi.Elok kami berborak tu..dtg la ARTIS ni..sape ntah nama die.yang masuk sehati berdansa tu.Setahu aku yang ada Kedai Motor DUCATI..tu..
tak inagt nama.Kiraokai gak.Nak gak senyum dgn kami.Senyum kan je Lah..
Abg jas kirim kopi OLD Town Clasicc suh bg pada Ibu.
Selamat dari MAlapetaka.
Sayang Abg jas..pandai amek hati Ibu erk.Sib bek aku takda kakak or adik.If tak dah lama Jodohkan mika nih.Kui3..
Balik Layanz lagi FB smpai la saat aku mencoretkan kan tak tido lagi.
MOtif balik umah nak tido.Dapat ke?


Buyen suka sangat Roti telor nih..+ kari kambing..embekkkkk...


2 comments:

eMMe said...

sian nayli kene tinggai, hehehehe....
sok kan, rasa cam bujang tak kak
hehehee....

BUYEN said...

kami fmly yg sportingggg giloSSSS