Friday, January 15, 2010

AdNAN SEMPiT




Kisah semalam baru nak dapat citer,psl semalam mmg tak sempat langsung nak layanz internet.lagipun Lely demam.Pagi dah bawak g kinik.Lepas kena n jet,terus tido.So aku pun EL ler semalam,lepak rumah kemas2 apa yg patut.
Kejadian malam dah di tunggu-tunggu,kami 6 pasang berpasangan g tengok citer ADNAN SEMPit.Wahh..mmg kelakar habisss..sampai habiss citer tu org dalam panggung dok ketawa n bertepuk tangan tanda terima kasih dan gembira tak terhingga.
bagus betul lakonan SHaheziy Sam..aku memang suka dengan die.Buyen yg cadangkan aku tengok citer ni.If tak taknak tgk citer melayu.Asik tengok citer sains fiksyen jerk.
Ahhh aku mana yang bole layanz citer jalan jerk.Janji besh.
Sooo lepas dah tengok wayang kami lepak akt mamak corner.
Hah tak sudah lagi cite psl itu cite filem.Dok layanzzz lagi cara-cara mat rempit tu bercakap.kah..kah..berdekah2 ketawa..dohhh...
Oklaaa apa2 pun kawan2 yang nak menonton citer ni..tonton ler dengan puas2 memang besh seyyy..Layanzzzz...

Nett n Nadd


Siannnn Buyen aku terjauhhhh..

No comments: