Monday, January 25, 2010

MajLis ADAi

Selamat sudah salah sorang dari group kami melangsungkan perkahwinanNya.Wowww dpt Anak DATO'..meriahh ler katakan.Pasangan di nobatkan sebagai raja sehari pada 24 Januari 2010.Selesai sudah majlisnyer.Tunggu geng kami lagi soang ni..entah bilaa yer Yatt..Adai dah lepas.Sungguh tak di sangka.yer la dah sampai seru n JODOH.
Aku tumpang gembira sangat.Yang sememangnyer aku DULU pecah tradisi dlm group kite.
Aku tak pernah tnya pada kawan2 bila "ko nak KAwen?" bila ko nak itu...bila ko nak ini..aku tak suka.Walaupun pun Mulut aku Kepoh n cam cibai ler...dok asik mrh2..ler garang ler ( ada la org cakap ) aku taK PERNAH mek tau psl kwn2 yg belum nak mulakan tugas dgn life baru depa.Ahhh lupakan laa citer nih.Aku nak citer di majlis perkahwinan kawan aku yg tersayang...
Adai n Nadya..bersanding d Dewan Sri Siantan Selayang Baru.Tepat jam 1.30ptg ngam2 lepas solat Zohor.Tema kaler Pink + Biru = aku tak 4lo tema sama la dgn Yatt.
Yang penting kami hadir.Aku tak bwk Lily psl Lily demam..( psl Lily citer n try lain )Selesai makan2..upacara menangkap Pic lerr...yang semua pakat gilosss...tp tak dpt gak psl jurufoto depa pun bz nk take pic raja sehari tuuu...Layanzz jer lahh



No comments: