Wednesday, January 6, 2010

RAmbut Lely

Yah..dh panjang rambut lely.Bila nak dipotong tau lak tuh xmo.Bila tak potong asik tergeleng-geleng kepala tu pasai malaz nak betuikan dgn tangan sendiri.
"Xmo..xmo..potongg..potongg..."
Itu lah kata-kata lely...cakap pandai..nangis pun pandai..tapi tak mayu pakai pampers lagi.Mummy takmo kawan camni.Marah.Papa pukui baru tau.
Anak..anak..camni lah..baru sket peel die.Kalau dah beso tak tau apa nak cakap.
NAK KAWEN..die cakap camne...
hIshhhh gataii naaa..
Last week potong rambut Lely.Pasai dah sampai mata.
TErkebil-kebil bila nak makan..
Terkuak-kuak tangan bila nak main..
TErteleng-teleng tengok tv..
Bila cakap Marah..menjawab..
Pujuk baik-baik..bagi Choki-choki..terus nak potong..
"Mummy..potong laaa...cucah..
"nenek laa potong k..okeyyyy..."
Word okey tak lekang dari bibir.
lepas bagi apa pada Lely..tak lupa ucap TQ SO MUCH...
Suh g skola Takmo..sayang tinggalkan nenek soang2 kat umah.
Lely budak baik Mummy n Papa sayanggggg sangat...
Ciannn rambut lely kena potong..tapi aku suh Ibu potong depan jerk.yang lain tu kat belakang simpan bagi panjang.




2 comments:

eMMe said...

dah besar dah nely, bile nak dpt adik nih
hihihih....cop! tak leh tanye balik...hehehe...

BUYEN said...

EmmE - Dowhhh...cenggitu lak...tggu lely skola laa Unty...br leh dpt adik lagi..nak manyakkkk Twin...