Friday, January 8, 2010

BesKaL

Semalam ronda2 kat dengkil,nak cari beskal untuk hatta.Senang die nak g kerja.Bagus anak buah aku nih.Mula-mula lagi dah berusaha n nak rasa susah.Ikutkan budak2 sekarang tau ada depan..tau nak senang..tak tau nak rasa susah ke apa ke.
Alhamdulillah Hatta dah lama kerja ri lepas SPM.Sementara tunggu result,baik kerja.
Daripada melepak kat umah or lepak dengan kawan.Baik kerja dapat $ bole bli moto lak..pastu umah then keta..memang itu impian die.
Semalam balik awal tak awal laaa..ada laa 5 lebeh,pasal c dobi tu lambat balik kerna terpaksa menunggu ler.
Dah siap2 Buyen pun balik gak...so nak 4lo sekali.C Naylies tido lak die..jadi Ibu n Naylies kena r tinggai..kui3..
Lepas beli beskal g makan kat 1 restoran ni.Memang sedap.Aku memang suka.Kawan aku pit yang kenalkan restoran nih..Sampai sekarang sedapnyer tuu tak hilang lagi.
Buyen order Nasi goreng daging merah + enscafe ais = tak sempat nak cilok buyen punyer die cilok aku punyer lak.
Hatta order Nasi goreng pattaya + teh o ais limau
Aku order Nasi goreng MALee + carrot susu
= sedapnyer n kenyang nyer sampai ler pagi..

No comments: