Thursday, January 21, 2010

Salah SangkA

jangan salah sangka jika tak tahu
aku tak faham laa..kekadang kawan-kawan ni susah nak baca prangai depa.
Bila tak TOLONG..kata kita taknak tolong..bila dah di tolong..makan kita balik.
aku pun nak fahamkan memang bole faham..tapi nape sapa2 tak leh faham..
Baik takyah nak fikir benda cam bangang nih.
Arini dah cukup bagus kerja semua dah settle awal.Bosh besar n Bosh kecik semua dah blah.meluangkan masa pada BLOG sendiri pun kena KUTUK.
Dah terang2 aku tulis ni BLOG aku..
Skati..sekilo..segantang..sekandang..se..se..se..semuaa hanya aku yang PENULISnya.
Kenapa ye?
mengapa Ye?
PasaL APA?
SUsah nak cakap mereka-mereka nih.Jika ada yang terasa hATI..tersentuh naluri..
Mohon MAAF Banyak KALi..Memang laa manusia sama manusia bila tak bermaaf antara satu sama lain..BERDOSA namanYA...terpulanglah pada sapa2 untuk berbicara.
Leka dengan kata-kata sendiri..
Orang lain apa peduli..
Aku tak minta Pengganti..duit or cerita itu dan ini..
Ahhhh MADAH Berhelah saja bagi diri aku untuk meluangkan masa dengan orang-orang yang tak reti bahasa.Aku sedar kesalahan hari ini..semalam..tertinggal..
Ohh..bukan rayuan atau kasihan aku minta..tapi sedarlah..apa yang diKATA.


No comments: