Monday, April 12, 2010

SeMiNar PaNma


Entah kenapa hati mula rase syok yg sangat2 ingin mendengar Seminar.
Seminar KeIbubapaan Anjuran PaNma yang berlangsung semalam pada 11 April di Hotel Armada.Cukup memuaskan hati..penceramah besh tak ngantok.Tapi siannn kat Buyen aku dh tertido 1/2jam kemudian.Mana taknyer pagi lagi die dah siaran langsung masuk game badminton anjuran Blok umh.Soo nak buek camno aku dah bayar untuk seminar ni.jadi pergi jugeklaH.1org $4o sahaja..dpt makan2 n minum byk lak tu..dapat goodies beg.Tapi Luck kami ritu tak bape elOk..Psl penat sangat kot.Rejki masing-masing ler yang dapat hadiah tu.Hadiah paling grand dapat Beg dari ALFIO RALDO..wahhhh ermmm tak dapat gak.
Takpela may b tahun hadapan cuber lagik.Tapi memang seronok sesangat.Sesekali join lak outdoor nyer seminar.Asyik2 kat opiZ jerk.Laa nipun kat opiz KURSUS pun Bosh aku TAK LULUSKAN.Arghhhh PELIK AKU !! ntah apa nak jadi...BOSAn..

Hah..nak war2kan disini..pada kawan2 yg terbaca or terbukak blog haku..
Xsemestinye kite nak peknen kite g seminar gini..
Xsemestinya kita xnak peknen kita tak leh g seminar gini..
n semestinya kita g seminar ni untuk + pengetahuan kita gini..
n semestinya kita terpeknen bukan sajeee nak war2kan yg kita peknen untuk kepoh cerita begini.PELIK aku..
Asal..tak peknen..tanya bila nak peknen..
Asal..anak baru 1 tanya lagi..bila nak beranak..
Asal..takde anak tnya memang taknak anak ker?
Asal..APa PAsal..Pasal APA..TUHAN MAHA KAYA..

Aku dah BOSAn..MUAk..JELEK..FED UP..
tak tau nk jawab apa dah..
Bila nak tambah..
BIla nak beradik..
Bila nak tuu..bila nak niii...
engko ke yg menjaga anak aku kelak..
engko ke yg bg family aku makan..
engko ke yg bagi penawar bila nak ada..
PERHATIANNNN DI SINI..
if aku ada rejki ada laaa..engko akan nmpk ler peyut aku tuuu..
tak payah tnya..
tak payah sibuk..
tak payah bz body bangat..
If aku buat HARI-HARI pun engko tau kerrrrrrrrrrrrrr...
KUN FAYAKUNNN
KUN FAYAKUN..
BILe dah tercalit kata2 dari ALLAH S.W.T.
maka ia akan jadilah dengan sempurna..insya Allah..
Tak reti laa aku nak bertanya pada orang...
Engko bila nak KAWEN..
Engko bila nak beyi keta baru..
Engko bila nak jadi BOSH..
Engko dah beli BRA kat Jaya JUsco..
Engko dah makan nasi kelmariN..
Hah..hah..hah..hah..hah..
taupUnnn MARAH..
taupun KECIk HAti..bagai disiat-siatkan macam Charkiutioooo..
taupun TERBAKAR..macam SATAY KAJANg..

LIFE IT'S DIFFERENT FOR EVERYONE...SOOOO...SHUT UP..pLZ...

BlackMores..
mmg bagus untuk makanan tambahan vitamin bagi orang Dewasa n kanak-kanak..
So semalam masa seminar tu aku dapat vocer $10 untuk membeli mana-mana vitamin tajaan BLACKMORes...Aku belikan laa anak dara aku...vitamin pelbagai khasiat..
omputih tulisannyer..pahamler aku nak membaca..tak perlulah nak detail aku xplain kat sini ye...Besh..murah sahaja 2 botol dapatler $34.00..
Dalam beg doorgift tu yg kami dapat pun dah disediakan soang 1 untuk papa n mummy.


hah 2 botol beso tuuu untuk kanak-kanak 4thn ke atas..
n 2 botol kecik tu utk aku n buyen ler..
sedppppp seyyy..free..
oklah bley tahan regenyer..

ni goodies daripada pihak penganjur sendiri..ontah majalah bila ntah..
tapi sapa2 yang masuk seminar ni...bulan depan dpt majalah paNma free selama 3 bulan.

No comments: