Thursday, April 1, 2010

Wayang N LEly

Nak cerita..tapi cerita dah sebulan yang lepas.ASyik sangat N obSEs dah ke Wayang. Wah 1 family dah jadi KAKI Wayang.Tengok jua la cerita apa yang bole dilayanZ Lely.Tak kan ler aksi2 ganaZ or yang bukan2 nak bagi anak2 tengok kan.Memang dah x tercoret dalam Blog aku ni.Serupa Diary.Bila dah start menulis..akan menulis sampai setiap hari.Tak tertinggal satu hari pun akan ditulis.Akan penuh diary.LAaa ni diary berlambak2 so update dalam Blog ajerk.Pun tak tertaip.Bila dah terhenti.Terhenti kata-kata,terluput la Idea.Ermmm bercerita pasal wayang.Aku menonton Movie dari satu movie ke 1 movie. Bak kata cerita baru dah habis ditonton.Banyak meluangkan masa bersama family dan my buddy Yatt.kami memang kaki wayang.Termasuklah Buyen n lely.Wahhhhh if aku ada wayang sendiri..siokkkk beb takyah aku dok online or walk in trus nak bator lama2 memboli tiket.Hah..malam tadi layanZ "DRAGON" lak.Ermmm biasa r anak aku dlm tu pun dh mcm dragon.Tapi Lely dh biasa tgk wayang..die dah diaM.Ada peningkatan.Sesekali nak juga ajar anak tentang dunia Luar.Bukan nak ajar tentang sosial.Tapi untuk memperkembangkan minda kanak-kanak dan supaya tidak takot dengan keadaan orang ramai.



Lely wif Ayah KEnnet..

No comments: