Tuesday, May 11, 2010

Hari Ibu

9 Mei 2010
Hari Ibu Sedunia..
Merata-rata orang d Dunia meraikan hari Ibu tercinta..
Begitu jua aku..
Telah menjadi Ibu selama 5 tahun Nyer..
Ibu kepada Naylies Safura..
Anak Kepada Azizah kassim..
Taat setia menjadi anak yang baik & solehah..
Begitu jua aku ingin memiliki seorang anak yang solehah & bertaqwa terhadap ke2 org tua
BeshNyer jadi Ibu..
Tak sangka dapat jadi Ibu..
Pagi2 lagi dah keluar berjalan ke Subang.Rumah anak angkat Ibu.Kak Zarah.Memang dah lama tak lawat die.Jiran aku d Subang dulu2.Terus jadi anak angkat Ibu.
Kak Zarah masak untuk makan tengah hari Hari Ibu hari itu.Sedap sampai kekenyangan tidak terhingga.Ibu dapat hadiah cadar dari kak zarah.Aku dapat hadiah periuk kaca bole masuk microWave.Masing-masing dapat hadiah.
Aku dapat hadiah dari Papa handbeg COaCh.Ibu juga.
Tq banyak2 papa.

Hadiah dari Papa Buyen..

Hadiah dari kak Zarah..

Petang 9 Mei 2010.Jemput papa baru balik dari Tganu.Papa pergi bercuti bersama-sama kawan2.Pergi menyandat sotong katanya.Tapi mummy gelakKan papa.Papa tak dapat sotong.
Papa dapat Ikan kerapu 3 ekor n ikan kerisi 1 ekor.Alahai comey2 belaka.Siann papa.


dINNER 9 Mei 2010
wahhh penat berjalan n tggu papa lama sangat.
Peyut pun laPo..menyanyI lagu ketat2..
Singgah Secret Recepi untuk lepaskan hajat..
Kami makan sefamilY dengan makanan yg hebat-hebat..
Untuk Ibu tercinta Busu kenang sampai bila-bila..

No comments: