Wednesday, May 26, 2010

Swimm & Stroler LiLy

Wahhh lama x update..melepaskan cite2 yg tersirat dlm hati..
bukan nak menayang...
bukan nak bangga diri..
utk luahan diary hidup kemudian hari..
Weekend lepas byk sangat X T V T..smpikan nak menaip pun dh malasss...
Sabtu g umah akak ipar aku d Kg.Sg.kertas...pomote pad herba..Alhadulillah laku..
smpi ke malam lepak siap makan semua..tupun balik cepat psl c Lily naik balik demamNyer
Ahad g umah akak ipar yg Kat Ampang lak..mmg dh lama tak berjalan2 kat sane.Huh tujuan sebenar nak Swimm.Dah lama tak g swimm.Kat Putrajaya ada pun.kena bayo.Baik g umah Kak Caca..FOC.Dari malam aku dah siapkan DADIH GRAPE.Aku + sekali dengan Nata D COCO.
Wahhh enaknyer..anak aku cakap..die la cakap..benda ezi bole ler buat.lagipun nak cepat.Anak2 buah aku dari apgi tunggu kami datang.Ermmm lambat gak datang.Buyen g repair keta tu yg lambat.Bila dah sampai terus g swimm.Memang tak ingat apa dah.Nak mandi n berendam jerk.


Ermmm puas mandi..mummy papa n lily skali...

Dis week juga...sblm jalan2..singgah ke Alamanda.
Papa dh janji nk blikan stroller utk Lily.Macam2 alasan bila suh jalan kecik aku ni.
nak berjalan tapi malas.Penat laa..sakit kaki laa..pening laa..gara-gara suh papa dukung.dah beso kancil pun nk dukung lagi.Marah la Papa.Kasut mahal2..cantik2 nak dukung gak.Memang dh lama idam stroller ni.Belum ada rejki.So dh byk tmpt servey berkenaan yg Mclarren ni.Dulu punyer time Lily bb opis bagi prezie.Brand AnakKu. Kawan pinjam smpi sekarang tak pulang buek rete pusaka. Biorlahhh
Dah tu bli gak..Lily pun ske.Mummy pun ske di sebabkan calour MErah tuuu..
So bli gak la..Mc LArren $699 kat MotherCare !!
Huhuh Papa senyum jerk..anak soang bole ler blikan macam2.


No comments: