Tuesday, June 29, 2010

Besh Enterframe

Majalah PA & MA keluaran Julai 2010..sungguh chomel adik Syifa..sedapnyer nama die..if aku dapat bb lagi nak letak nama ni gak laa..
Besh sesangat n terlalu teruja..sangat tengok foto adik syifa ni.
Sebenarnya pun tak tau gak yang dalam keluaran bualn Julai ni aku dapat majalah FOC dari Kraftangan..memang tak inagt langsung bila dah daftar nama nak dapat majalah free.
So dis keluaran aku dapat 2 la majalah..macam tau-tau je..pasal my face n my Buyen face ada dalam majalah keluaran bulan ini.Waahhh sangat teruja sangat suka.Mana taknya
beso giler laa jugek gambar aku.Nak tau camne leh masuk..pasal aku n Buyen g Seminar Keibubapaan anjuran Pa&Ma laaa..memang tak sangka.
Bila Nylies tengok gambar Mummy N papa ada dalam majalah suka sangat-sangat.So diepun teruja nak gak gambar nyer dalam majalah.Nanti Mummy hantar banyak2 gambar Nylies K..






Segala hadiah daripada PA&MA saya ucapkan ribuan terima kasih..
Dan saya tidak akan lepaskan lagi peluang sebegini if ada lagi.Seronok sangat seminar anjuran daripada PA&MA..Hadiah-hadiah dari BlackMores pun sedap-sedap belaka.
Nylies sanagt suka makan vitamin daripada BlackMores..
kenangan yang tidak dapat dilupakan.

No comments: