Tuesday, June 29, 2010

NyLies nak Kena Campak Air & Nyanyi

Terasa sangat sejuk bila kita berpuasa.
Alhamdulillah dh 2 ari ni aku berpuasa Bulan Rejab.Ibu n Aku sama2 puasa. Lely pun kose.Tapi lely nk minum bitagen.Mummy ada bitagen banyak.Sesekali gelak aku dengan sore anak ni.Kejap peyat kejap teratur kejap lancar kejap gagap.Seronok nyer bila bergelar Kanak-kanak.Budak kecil.Baby.Anak-anak.Budak-Budak.

Tengah hari tadi aku balik..dah nama kerja pun takde.Dok kat opis asik kena MARAH jer.
Dah alang-laang n selalu kena marah.Biorlahhh..

Bila balik tengah hari dapat lelap kejap.Ye kalau dapat lelap.Kalau dah lely dok kaco.
Ermmm jawabnyer xdpt gak.

Arini aku tengok anak aku chomel sesangat.Dengan baju gaun putih n suar dalam die jerk.
Nampak dh naik badan Lely.Nak jadi Chubby. Dengan rambut mengurai..terkibai-kibai..

Upssss...aduissss baru je puji.." nenek lely nak g kencing..." sekarang ni Lely dah tau g toilet sendiri.G kencing sendiri.Malam-malam pun Lely tak pakai Huggies Lely.
Lely dah besar laa Mummy " lely dah pandai.memang tu la ayat die..pokpek..pokpek..
TEtiba time nak pakai spender lely Ku menjerit...
" Aduiiiiiiiiii nenek...sakit r pepek lely...sakit..pedih..gatai..."
Ermmm sah-sah sekali nenek chek2 tengok ada bintik2 dalam ada air.Macam tau-tau je Mummy mintak coti utk kite sefamily g Johor dis week.Last2 lely lak nak kena campak Air.Tapi sib baik tak demam lak.Baru kuar 2 3 biji.
Saje suka-suka amek gambar die tadi.pasal namapk chubby.Dah tu lak bukan die nak bergaya.Tapi nk bernyanyi lak......So Layanz kan je laa...




No comments: