Saturday, August 14, 2010

1st Day Berbuka Pose

Alhamdulillah...
Tahun ni berpose lagi d Putrajaya.Dah tahun ke bape ye..aku pun lupe dok Putrajaya bpe tahun.Cerita dh lama sket baru nk hapdet.Ala bz bebeno.Nak layan menaip tu yg mAlaz sket tu.1st Day pose alang dh plan nak berbuka di rumah Ako.Sronoknyer la.
Tengah hari akO tlg amek anak-anak buah balik sekolah.Alang call akO die kata die ada job Luo.Aduiii mmg ler aKo blk lunch tuu nk tido jap.Takpela amal jariah dengan anak buah sendiri..bukan org lain pun.Kalau dengan orang lain belum tentu nak ingat pembalasan pertolongan kite.Tak sangka lak Alang nk berbuka umah akO.Memandangkan lauk pun tak bli byk..mmg cukup utk kami 4 branak jew.Ermmm xpela rejki tu ada.
Petang Ibu call Ako..mmg betul Alang nk buka pose kat uMah.Hah..paniang kepalo jap apo nk masak.Anak-Anak Ako tu klu mkn bukan tau sket.Tak cukup manjang.Budak-budak baru nak naik camtula..byk noo mkn nyer.Huh teringat besday Kak lang Ako (SIL) n anak die yg no 2..bulan OGos..dh lepas pun..Kak Lang 6 Ogos..MYzan 8 Ogos ( agaknyer kot )..ramai sgt anak buah tak ingat dah..! Ibu suh Ako oder DOMINOS..xpe nenek nk banjer..Ako msk asam pedas iKan..alamak weiii sedapp pekat giler derk.Ayam lak Kak lang goeng tepung KFC...( tp klu pakai tepung cendawan yg akO bli dgn Kwn aku tu lg sedap..) ( hyee rofiza bile nyer la akO nk g amek tepung cendawan tu lak..hu3 )..
Seronoknyer la sangat aku sefamily..berbuka dgn ramai2..ni dgn anak2 ni..sonok sgt..

Alaa xdan akO nk take pic beria-ria..klam kabot sgt time tu..mana yg dpt..ikan kembung msk asam pedas, Ayam goeng tepung KFC, Ikan cencaru bakar colet sambal belacan,ulam salad + timun,DOminos 5jenis regular...

Chicken flvr black papper + flvr hot chile pepper

Naylies wif sepupu Azmah + Aqilah

RIuh rendah time ni bila makan..alamakkk sronoknyer la..
Hah utk menu air lak..akO buat 3 jenis air..memandangkan seme ada citarasa masing2 utk minum air..Teh tarik dah tentu nyer..kau giler aku buat..utk papa Buyen air teh o ais limau..utk anak2 akO air grape..hah jwb laa..kembung laa minum air byk..

2 comments:

eMMe said...

sunuk kan berbuka ramai2..meriah! ari tu me berbuka dgn mak ayah, tak snap gambar laa...huhuhu..rugi...nak gak share kemeriahan dgn kak nink...

BUYEN said...

aaa la me...
tq me..me la soang2nye adeq akk yg rajin mengomen..sunuk gak baca...klu komen kt fb lg besh...