Monday, July 9, 2012

Pasu CumeL

Alhamdulilah.. dapat hadiah daripada jiran depan umah akO.Wahh dapat goodies tapi kenduri nye kami tak datang pown.Pasal nun jauh kt JB.Mana taknye..nak jalan sane pun harus lah ada PULUS. Pulus tengah simpan untuk bumble B ako yang dah nak habiz kontrak.jadi kena la dahulukan yang itu ye.Walaupun bagaimana pun berterima kasih abnyak-banyak pada Puan Ju Jelita n En.Faironizwan..kerana beri saya goodis ini.CuMeL tau..akO kan memang suke simpan koleksi daripada rumah pengantin.Kiranya gobok akO kat belakang bilik tu udah penuh dengan koleksi paper beg cumeL -cumel n hadiah-hadiah pasu n apa saje yang diberikan daripada rumah pengantin.Pengumpul tegar.Sampaikan Ibu ako bising.Daripada bising senyap balik.Sekarang Ibu lak yang kasi arahan pada akO suh simpan.Ibu cakap kita bole sedekah balik pada orang.Bila kita buat kenduri.Bole gitu..huhu..Zoom ek..
Haaa cantik tak kawan-kawan.Dapat sekali 3 daa..pAsal kami ada 3 orang.Bole gitu.Atau pun memang dah rezeki kami dapat 3.Untuk my kids biasa la dapat cupcake CumeL. Sekarang ni akO sukee menggunakan perkataan CUMEL laaaa..weyyy..
Haaa pasu Ako yang cumeL kale pinky munge-munge.CUngg tak.Molek kan.Sukee laa.Nak kate pastik tak jugek.Tapi tak ses suai ler ako nak menjatohkan maruah pasu ini kan. Siann wey.Rugi ler akO.betui tak..tapi memang beso.Sebeso Mug.Kira beso jugek la.Untuk kepastian bole isi 2 biji telor ayam dalam itu pasu.Hah..beso kan. Terima kasih sekali lagi.Banyak ler laa barang-barang yang akO kumpul kann..

2 comments:

eMMe said...

color pink yg menarik... sape2 tgk mesti suka.. bak satu kak, heeee~

Adams Ayens said...

betui nk ke..banje r dulu hahahah..bole je..dh full gobok akk.