Tuesday, December 11, 2012

BEYOND DAN B'YOUNG

Assalammualaikum..
 
ALhamdulillah pagi ni rasa segar bugar. Pagi-pagi akO dah telan ayo KoloSkim. Susu tepung daripada produk Zhulian. Perut kosong memang akO tale tu dulu. Untuk ketahanan peyut. Supaya tidak lapo sesangat. Kebulur sesangat. Bila dah menggunakan produk Zhulian, jadi akO dan sekeluarga akan mengamalkan terus menerus barangan produk Zhulian. Daripada makanan sehingga la ke barangan dapur. Kalau la barangan basah sekali ada kek kodai agensi Zhulian tuuu. Ermm takyah cite laa wey. Situ ajee ako berbelanja. Pasal aPe akO cakap gitu. Pasal akO dapat balik bonus cek daripada barangan yang telah kita belanjakan itu. Setakat ni akO memang dapat cek. Pasal akO tak tukar lagi terus ke akaun. Maksudnya..seperti gaji ler.  Setiap bulan genap sales..duit akan masuk terus melalui akaun bank kita lah. Kalau kita membeli. Kalau takde membeli kejadahnye HQ nak bagi gaji kat kita kann.. Nak terangkan lebih detail sini. Gue kurengg fasih bab nak menaip. Tapi kalau nak dengo akO cakap lebih detail n sotkat bole aje.
 
Ako dah beralih arah kepada barangan dapor produk ZHulian. Mak aii sangat besh wey. Jimat dan sangat berkesan. Semua nampak perbezaan. Luar biasa la. Itu lah jalan rezeki yang telah ALLAH SWT tetapkan. Kemasukan akO dalam dunia Zhulian tiada PAKSAAN oleh sesiapa pun. Walaupun pada awalnya..orang yang pertama sekali teruja dalam dunia Zhulian adalah IBu akO sendiri. Ako bertukar kepada perawat air. Daripada penapis air produk ELKEN. Ako bertukar kepada perawat air BEYOND, produk Zhulian. Sebelum tu akO guna penapis air DIAMONDS. Nak cite pasal sebut harga toksah la. Kompem korang semua sedia maklum kan harga-harga penapis air berkenaan. Ako memang teruja bila ada orang bercerita pasal penapis air atau perawat. Pasal ako nak yang terbaik untuk Ibu dan keluarga akO. Kalau kat luar pun akO selalu beli air mineral SPRITZER. Pasal dah tau memang terbaik. Dulu di pejabat lama pun kami tetap menjadi pelanggan kepada air mineral berkenaan. Ibu beria-ia nak tukar kepada perawat air BEYOND. So akO tuko je la. Dah tau kelebihan air berkenaan. Penggunaan pun sangat senang. Terus di pasang di kepala paip. Kebetulan di dapur akO sememangnya menggunakan 2 kepala paip. 1 untuk membasuh dan 1 lagi memang disediakan untuk kegunaan penapis air. Kan senang. BEYOND sangat senang dipasang dan servis mencuci terpulang pada kita. Maksudnya kita bole servis sendiri. Tanpa bantuan pihak HQ Zhulian. So dah sangat jimat. Tabung air berkenaan kita bole lihat dengan molekul-molekul kecil batu dan segala yang ada dalam tabung tersebut. Bagi akO..setiap seminggu sekali akO mencuci tabung penapis berkenaan. Mak aii berkarat macam air longkang.  Begitulah seadanya jika kita tidak menggunakan penapis atau perawat air. Melekat di telapak tangan kotoran yang ada itu. Inilah produk pertama jenama ZHulian ako menggunakan. Sangat mudah. Jimat. Tidak menggunakan elektrik. Serta mudah di bawa kemana-mana.
 
 
 
 
BEYOND WATER BIO-ACTIVE REFORMING SYSTEM
 
 
B'Young Supreme Gold (90 sachets x 19 g)


yang ni Ibu punya Byoung..Maintenance..
 
 
Bila makan Byoung senang nak ingat pasal dah siap-siap tulis kat peket tu untuk
Pagi + Petang + Malam
 
 
 
 
 
wokey korang semua. Ako dah mengamalkan pemakanan sihat. B'Young produk makanan perencat kanser + mengimbangi berat badan..
 
B'Young Supreme Gold memberikan formulasi minuman berfungsi yang sungguh unik lagi luar biasa yang memberikan tubuh anda nutrien yang kaya, penting dan sangat diperlukan bagi imbangan pemakanan yang sihat setiap hari. B'Young Supreme Gold memberikan rangsangan berkuasa dengan formulasi berkhasiat yang direka secara saintifik bagi meningkatkan ketahanan tubuh, mengunjur kepada peningkatan kesihatan dan tenaga tubuh secara amnya. Formulasinya yang terbukti, tidak seperti suplemen kesihatan konvensional lain dan kombinasi keunikan ramuan semula jadinya menawarkan minuman berfungsi peningkat kesihatan yang menyeluruh dalam pasaran hari ini. Mulalah menikmati tenaga muda yang diperbaharui dan berikan tubuh anda rangsangan yang ia perlukan bagi merasai kemudaan semula! B'Young Supreme Gold adalah ideal diminum dalam jangka panjang bagi mendapatkan kebaikannya serta mengekalkan tahap tertinggi nilai-nilai khasiat. Kekal muda, kekal sihat dan nikmati semangat baru daripada formulasi berfungsi hebat ini!
 
Inilah serbuk yang akO telan sebelum ako melantak sakan untuk tengah hari. Sungguh luar biasa. AKo dah tak macam dulu..asik letihhhhh aje. Asik tak bermaya aje. Bila akO dah telan B young waktu pagi. Nak melantak untuk bekpes pun berkurangan. Alhamdulillah makan lah dengan bertawakal. Insya allah badan akan menjadi sihat dan bertenaga. Byoung Gold untuk akO yang berumur lingkungan 20 an ke atas.. Ibu pula makan Byoung Maintenance untuk lingkungan 50an ke atas..
 
Marilah kawan-kawan korang semua kalau nak mencuba.
Harga bole di runding..
Insya allah...
 
 
 

No comments: