Wednesday, December 12, 2012

TABIAT BARU TABIAT LAMA

Alhamdulillah..
 
Cantik dan subhanallah tarikh hari ini. Ako bersyukur masih ada lagi di dunia. Wahh seronok nye laa kalau Ibu-ibu yang nak melahirkan tu kan. Dapt tarikh gini..punya shantekk der..punya la seronok nye kan. Tapi rezeki semua telah ditentukan oleh ALLAH SWT.
 
Ok dah lama tak dengo ceramah bulanan di opis akO. Hari ni..cam beria lak Bahagian Modal Insan buat tarikh hari ini untuk mendegar Ceramah Bulanan. Ceramah kali ini yang ke 10 pada akhir-akhir tahun 2012. Ceramah kali ini bertajok...
 
" TABIAT BARU TABIAT LAMA "
 
Cantik + indah + sedap dibaca + elok dipandang.. Disampaikan oleh..
IMAM MUDA  MUHAMMAD ASYRAF BIN MOH RIDZUAN
Juara IMAM MUDA. Subhanallah. Comel orangnya. Hitam manis. Pelat KEDAH habizzz..
 
Alhamdulillah sangat berbaloi ceramah kali ini. Semoga mendapat keberkatan. Insya allah akan mengikut sunnah NABI SAW.
 
Semoga ada juga kesedaran sedikit demi sedikit bagi para-para sahabat handai di opis akO ni. Setiap bulan dengo ceramah. Tetapi semakin mendalam perangai yang tak elok muncul. Entah lah..bukan la akO nak cakap ako ni baik sangat. Kita sedolah sendiri keburukan dan kebaikan yang kita lakukan setiap hari. Semoga ALLAH tunjukkan jalan yang benar. Imam Muda Asyraf banyak menceritakan KISAH NABI SAW.
 
Akhirnya akO tidak ketinggalan juga untuk bergambo dengan IMAM MUDA. Sangat peramah dan mesra. Pegawai akO yang minta tolong akO ambil gambo beliau bersama Imam Muda. Jadi ako pun tak mau le ketinggalan. Ako pun minta tolong Pegawai akO yang lain. So dapat le kenangan..

 
 
 

No comments: