Friday, August 30, 2013

JAMUAN RAYA KPSM KASTAM KLiA

Alhamdulillah..

Uitt bak kata laa sebulan pose..sebulan tu jugek nak mam hidangan raya kan..teruknya. Weii beringat nak mam tu NB, sat g gemuc sikik orang tegur. Tapi normal la kann manusia ni memang ske-ske tegur menegur. Padahal badan sendiri tak terjaga. Aishh tak bek biaq laa..masing-masing nye hey.. Wokey semangat nye ako apabila tengok kengkawan sekelian sibuk menyiapkan persiapan untuk Jamuan Raya unit kami. Unit Pentadbiran. Daripada hari Khamis persiapan untuk musikal, meja, kerusi,pinggan mangkok, segala benda laa semua dah tersiap sedia pada hari Khamis. Ako nolong mana yang patut aje. Pasal dah ramai yang tolong. So kami ada bilik makan, jadinya sangat seronok bila Jamuan di buat dalam bilik tersebut. So menantikan hidangan yang menarik pada hari Jumaat nantikan ye di bawah sanun...

Jumaat 30 Oktober 2013
Jamuan Raya Unit KPSM, Kastam KLiA
Tingkat 2, Bangunan AMC

Wahhh seronok nye laa.. 
Opis lama tak dapat menikmati Jamuan Raya. Ye lah tak d jemput kan. Ako kuo pun tak d rai..takkan bab mam nak jemput ye dak. Bagi hadiah untuk ako dah keluar pun panggil ako datang amek. Alamak malu derr..Bos baru tu macam tak menghargai xpela tak baik nak tuduh kan. Maybe beliau pun terlupa. Arghhh udah laaa...

Seronok tak terhingga. Unit Ako ni...$$$ Kelab banyak sampai kan nak bikin Jamuan Raya pun macam-macam nak mam. Seronok tak, Dorang semua baru habiskan sukan Boling. So masa ako masuk opis Kastam, Sukan tu dah habiz. So takdan la nak join. pada hari ni depa menyampaikan hadiah Sukan Boling sekali. So lagi la meriah. Untuk Hari Keluarga akan menjelma tak lama lagi. Wahhhhhh seronok. Semua nya rezeki. Dan telah d Izinkan oleh ALLAH SWT. Kannn..

Ok..untuk jamuan ni ako telah menyedekahkan kepada semua..Sedekah atas niat untuk Arwah Ayah, Arwah Ibubapa mertua yang telah meninggal dunia. Amin. Insya Allah akan sampaikan apa yang telah d niatkan..

Menu yang ako bawak ialah....

  • Puding Manggo
  • Rempeyek Kacang DaL
  • Kuih Batang Buruk
  • Kuih Talam Durian ( untuk tempahan sila info awal memang sangat lembub )
  • Jeruk Mangga
Wahh menarik tak menu NB. Perghh sangat la rajin konon. Besh-besh kan. Ok nak begambo sakan takde la lagi. Pasal masih d peringkat suai kenal. Walopun sini ada jugek berteam-team tapi KAMI tetap sekawan dan sebumbung. Ako seme sauk janji BAHAGIA dan kerja ako settle. Setakat ni Alhamdulillah takde la serabot mabot sangat. Kannn...kalau ada pown..biaq p depa laa..So layan kan NB nye Jamuan ekkkk...


Baju biru Y.Bhg. Datin Noraimi

Lauk pauk untuk nasi beriani


Roti mam dengan soup tulang

Satay Salak..ayam dan daging


Rendang ayam dan daging cicah lemang

Coctail Fruit

Haaa yang tu puding manggo ako ler..

Sakan Tembikai susu + tembikai merah + limau

Dadih pelbagai kaler


Kengkawan Unit KPSM - Ain + Su + Sya

Sha layan datin kamu tuu...asik tengah mam..

Wif PA Dato Chik Wan Omar..Mem Sha ( yelo diraja gitu )

2 comments:

Shaliza said...

Besh....rase lapo plak huhu...

Adams Ayens said...

beshkannn
wokey nantikan lagi post post menarik makanan sis ok Sha..