Tuesday, October 29, 2013

SAMSUNG Brand...





Alhamdulillah...

Akhirnya...terasa sejuk laaa bilik NB..ecewahhh cam selama ni tak sejuk ek. padahal kipas laju bagai nak rak..rasa cam bole terbang lagik. Halamak kalau Mama Oya baca ini statmen kompemm gelak besau ek. Or kata NB poyoss giloss. Cam hako soang pakek aa cond yeee...tak gitu.

Beb baru ada rejki meh..kalau tak... tak hengen jugek nak membeli noks. Tak kose ai..Bertambah sejuk mejuk watpe kan.. Dah la kat opis sejuk giler. Ni kat umah nak sejuk lagik..Kannn...

Dah lama pakek..so my kiddoss yang sakan nak pakek. Siann kids asik paneh aje.. So Papa Buyen manjakan beli laa..jadi Mumy nak manja lobeh-lobeh dah payah. Pasal nye dah sejuk bilik Mumy. Asik nak menumpang tido laa kat beli kami orang..tak gitu...adoiyaii kids nye pasal folo laaa...anak..mauu nye idok...

" Mumy..tejuk tak..?..tak ase punn..si Prince..tu je laa soal jawab terhadap mUmy...

" Alaa asik Mumy ajee yang pakai..kakak tak bole..ini ayat powers daripada my princess..

Adoyaii kids nye pasai...layanzz laa..

Mama Oya  u tunggu soklan soklan cepu mas daripada Ur gurl...






hambekk koo...sambar ni sekali...kerna TOSHIBA ku sudah rosak wei...kali ke 2 tau rosak... dah alang-alang repair kali ke 2 rm berhabisan baek beli baru PAPA cakap...trus sangkot dinding..kerna Prince NB sangat baik kannn...




3 comments:

norey said...

kdg² nak rasa sejuk juga sekali sekala...apa salahnya

Adams Ayens said...

uitt...
baru ada rejki kannn..
tapi sejuk sangat kite tak tahan..

Anonymous said...

alamak... umah dia dh ada ekon ar.. baghu mamaOya terbaca nih hohoho..