Wednesday, March 26, 2014

My Princess Naylies 7years Old



22 Mac 2014 ( Sabtu )
7 tahun sudah My Princess Naylies Safura. Dari hari ke hari beliau membilang harijadinya. Sayu je untuk akO melafazkan bahawa, akO tidak dapat menunaikan hasrat beliau, untuk mengadakan acara memotong kek. Hanya nenek aje yang membuat kek choclate kukus untuk My Princess. Suka nye tidak terkira. Jadilah daripada takde. So dats sabtu papa banje Princess n kami Dominos aje.. yang kesiannya makan sampai tertido-tido Princess. Xdan Mumy nak snap pic, sambil makan lelap. Bole gitu. Kebetulan memang akO ada kupon Dominos banyak. So kami amek yang 3 pizza aje, cukup la..rejki setakat itu aje. Adik lak mam ayam peha yang comel habiz 2 ketui. So kami take away aje di rumah, lagi selesa.

Kek Pemberian Nenek Azizah..Comey je kann..half dah mam..so jimat sikit takmo tempah-tempah dah Nenek bilang. Nenek bilang Mumy ko kan rajin bikin kek..

Pizza Thin Crust Chicken BBQ..1st time ako rasa..sangat enak ghopenya

Tengok la si Adik Prince sakan mamam peha..

Opss Mumy amek kesempatan ler..Ops aurat rambut nampak sket..adey..mencuba laa

Pizza Hand Tost Chicken..

My Besday gurl Princess..


Jenuh akO mencari jajan untuk dibuat goodies hanya jiran tetangga aje dan kazen yang terdekat..Alhamdulillah rejki Princess. Air kotak ni akO beli di Kedai jajan di Bandar Enstek. 24 kotak berharga RM15.50 brand MARIGOLD. So amek grape & manggo. 

Keropok Tam-Tam perisa chicken sangat sedap dan rangop tak kira lak dalam ada bape peket.. berharga RM8.90

Yess ni memang sedap..Ako beli dengan Mak kawan Naylies di sekolah. Padahal Nayli tak kenai anak die pun. Masa memula sekola, Ako laa yang rajin menegur Dats Mem. Nama die Azie. Azie laa yang rekomen biskut Oat ni. Sedap rangop dan perisa choc. Tapi bias laa si princes aKo ni katanya tak sedap. Tapi suh beli jugek untuk tambahkan dalam beg goodies katanya. Dalam peket beso ni ada peket kecik2 sebanyak 45 pcs. So kalau korang nak order bole je halo-halo akO. RM20 aje.

Kalau bab gini meme rajin sampaikan adik Qibs nak tolong bagi, dihalau terus adik suh kua daripada bilik stor belakang.

Yess ni laa bentuk gayanya biskut oats ini. Comey kan..

Setelah akO masukkan dalam paper beg goodis. Simple n comey kan.

Air kotak + keropok Tam-tam + biskut Oats 2 peket

My memories Princess besday 2014. Kek tu gambaran aje. Hadiah gamba daripada Unty Liza Polis. Teng q. So x dapat makan dapat nengok aje laa..

No comments: