Monday, May 12, 2014

SERAI MAS - PRODUK MALAYSIA



Serai Mas WHI - 8 Julai 2013


Produk keluaran terbaru Jus Hidayah daripada ektrak  buah tin,madu,kurma,habbatus sawda,sarang burung, anggur merah,kismis merah, buah badam dan buah delima banyak mengandungi khasiat khususnya dalaman.

Produk ni telah dikeluarkan oleh rancangan Wanita Hari Ini. Ibu pun dah tengok dalam tv. Ako x pernah. So Unty ako datang umah die la yang rekomen kan untuk minum Jus Hidayah ini. Alhamdulillah. Mr Buyen belikan untuk akO n Ibu sempena Hari Ibu. So ako mula makan pada 11 Mei 2014. Pagi 2 sudu malam 2 sudu. Nak cuba yang ni pula. Dengan niat kerana ALLAH swt. Hanya -NYA yang telah utuskan pemberian sakit ini, then kita sebagai manusia perlu berdikari dan berusaha untuk mencari penawar dan keredhaan Nya..

Pelbagai produk telah akO lalui dan telah akO togok untuk akO dan family akO. Berhabisan RM jangan cakap la. Last akO makan produk Zhulian. So untuk produk kesihatan akO dah stop. Pasal dah tak mampu nak beli. Bukan la tak mampu sangat. Banyak sangat yang perlu akO pelbagaikan RM tu. Bila kiddos semakin membeso, keperluan pun semakin beso. So akO pakai campo-campo..cosway + zhulian + Elken + macam-macam laa tapi semua brand yang terkemuka laa. Sebab kita tau pembuatan dan HALAL nye sesuatu produk itu.

Ok untuk Jus Hidayah Insya Allah ako akan usaha makan sebaik-baiknya. Tersebut akO sertakan gambo dan cara-cara makan serta produk daripada mana. Korang bole google sendiri la..or kol. Sedap rasa madu dan berangin sedikit. Tapi kita perlu minum air kosong banyak laa pasal tekak akan terasa perit sedikit. Mungkin di awal permulaan minum kot. Insya allah jom cuba..
Untuk 2 hari setelah akO makan. Lutut akO tidak rasa sakit dan berbunyi seperti sebelum ini. Mana tau mudah-mudahan cepat sembuh.





No comments: