Monday, September 29, 2014

The Purge: Anarchy - Theatrical Trailer (Official - HD)

 

Distributor:UNITED INTERNATIONAL PICTURES
Synopsis:
The New Founding Fathers of America invite you to celebrate the annual Purge.  Returning alongside writer/director/producer James DeMonaco to produce the next chapter of the thriller are Blumhouse Productions’ Jason Blum (Paranormal Activity and Insidious series), alongside S√©bastien K. Lemercier (Assault on Precinct 13, Four Lovers) and Platinum Dunes partners Michael Bay (Pain & Gain, Transformers franchise), Brad Fuller (The Amityville Horror, A Nightmare on Elm Street) and Andrew Form (The Texas Chainsaw Massacre, Friday the 13th).  
PERGH....
serammm giler wei nengok dis movie..akO cam biasa kalau nengok movie yang eksen gear nih..ako lak yang takleh dok diam. Body akO cam biasa kiri kanan..kanan kiri..Oya terpaksa redho dengan akO. Dah biasa katanya. Ako nengok Oya statik tegak je tak bergerok...peliks akO..nikmati sungguh die nengok. Ke ako yang terlebih nikmati dats movie. Memang kejadian yang sebeno terjadi dis movie. Ako tak tau laa daerah mana kat amerika tu ..bikin tiap tahun penyingkiran rakyat camni. Kalau laa Msia jadi camgini memang gayanya nak branak pun takot. Ako tak reti laa nak story panjang lebau. Korang bole googles sendiri nengok..or cari story bout dis movie. Kalau nak tengok movie nye lagi bagus. Ni meme r akO kasi 5 bintang. Berani mati nye filem. So kami malam tu pun mmg berani laa sampai 1 pagi..pasal kami nengok midnite..balik lapo ,,lepak mamak Blue..megi goeng telo goyangg...kongsi 2 orangg...sepinggan mamam...memang sobat sejati laa kami nih..



No comments: