Tuesday, August 4, 2009

Floria

Floria tahun ni tak berapa sangat bagus,,
bunga-bunga semua kelayuan..termasuk aku yang tengok..lantas ..ikutkan hati juga.
Ikutkan hati malaz nak pergi floria nih..pas2 ibu pun malaz.Panas lak tuh..
sah-sah aku yang itam bertambah kaler lagik..lagipun takot demam.Xmo laa..tapi nak buat camne dari rumah c kecik dah nampak belon udara yang beso tuuu..so dah mandikan melalak-lalak nak kuar.Niat tuuu dah ada..so kena teruskan juga..cakap jer nak g kul 10 pagi..last2 10.30 lebeh jugek.
Memang orang sesak..ramai..
ada yang bawak bb..aduhhh aku tengok jerk dah tak tahan..tapi mungkin tak nangis kot.
sooo bb aku dah mula lencun dengan Papa die..jalan-jalan ala kadar..so kul 1.00 balik umh..makan pizza hut yang ada jual di situ.





eeeee camne gantung bunga tuu yerk...tapi aku tengah sibuk berkipas..panasss

nih orked laaaaaaaaaa...

2 comments:

Zana S said...

musim panas kot. aku tak bani nak berjalan2. apak bebudak nie dah sound. apa2 jadik kang... sape nak menjawab. hueheheuehue... duk umah je ler...

Sugar And Spices said...

wow....lain nyer kak ning bile freehair...cantekks sangat