Tuesday, August 25, 2009

Sambut RamaDHan

Alhamdulillah..di bulan yang mulia ini aku cuba untuk muhasabahkan diri aku untuk menjadi seorang anak yang menghormati kedua orang tua,isteri yang solehah,mummy yang penyayang, adik yang baik dan kawan yang setia
Alhamdulillah jua
Aku berpuasa kali ke 2 d putrajaya.Tak banyak beza pun..yang penting niat kita untuk berpuasa.Syukur sangat-sangat..aku masih ada Ibu.Yang membantu dan memasak untuk aku setiap waktu..Bestnya dapat makan masakan Ibu.Semua nyer sedap-sedap belaka.tu r pasal aku montel.Bobok..makan sedap-sedap seiii...
Ah lantak laaa orang nak cakap..janji hubby tak lari... family dekat d hati.
(bukan nak ngata sapa-sapa erk) ni memang lumrah dunia.Asal gomok jerk laki cari lain..asal kurus jer bini lari..ahhhh lantak...aku bukan nyer racun serangga yang menjadi perosak kebun orang.Di bulan mulia nilah aku nak doa banyak-banyak agar dosa-dosa aku yang lalu diampun kan.Tak semestinya bulan pose jer mintak doa baibaik erk.Tak Bulan pose pun kita kena lah akur pada rukun Nya.
Yohhhhh...nak citer sket ari pertama pose aku,buyen,alyhatta n mizan g kubur arwah ayah aku..means kubur pada datuk mereka ni ler..2 orang anak buah jantan aku..aku hangkut untuk menolong membersihkan makam arwah Ayah.
/>

setelah membersihkan kubur arwah Ayah...sempattt

TANAH PERKUBURAN ISLAM KAMPUNG MELAYU SUBANG TAMBAHAN,SUBANG SELANGOR DARUL EHSAN

No comments: