Tuesday, September 8, 2009

5 September 2009


Nayli Safura...
Yup..dah lama jua aku tak mencatit apa-apa di blog aku.Sibuk r.Dengan Demam nya..dengan bz nya..dengan kursus nyer minggu lepas.Kursus pun tak sempat nak bergambo malas rasenye.Bulan pose la katakan.Dah ler aku Batuk teruk.Asik dok kuar masuk g tandas jerk..dengan aircond sejuk..mana taknye.Kalau tak pose tuuu dapat gak ler minum erk.Cubaan...
Hah..minggu lepas aku berbuka pose rumah akak ipar aku d Klang.terlalu ramai so nak tangkap gambo makanan yang best2 tak sempat.Al-maklum lah anak-nak buah ramai memang tak sempat pun dah macam ikan pirana depa nih.Sampaikan bb aku c nayli pun tercengang tengok sepupu-sepupu nyer.Riuh rendah.
Hah sebelum petang kami berangkat tuuuu...tengah hari tu kami berjalan-jalan dulu mencari barang-barang untuk dibawa ke sana.Hahh....aku biasa r cari yang "SEGERA" jerk
tak kuasa aku nak memasak...malazz...hish tak baikkkk tau..
tapi ada gak aku bawak kopok goreng...kui..kui..kui....
mcm2 aku bawak..tembikai ler..nugget ler..kek span...ermmm tak terkira..seronok apa berbuka ramai2 nih..family beso lerr...
Sempat gak Jalan-jalan dulu...meh tengok-tengok c kecik aku tu bergaya sakan...


mummy n nayli...sayanggg dier...

bucuk mummy...

Manje Papa...

No comments: