Saturday, September 12, 2009

SoPing Raya

Cehhhh...sakan aku ari jumaat ritu g Bazar Jualan kat sebelah opis aku nih.Huh habiz lagi $ dok beli air biskut..mcm2 lagi..syok jugak,pasal murah kot 1 beg semua Rm10 jer
kiri kanan tak cukup tangan nak bawak.Pasal ari jumaat rehat lama,aku n Aya dok soping la kat sane.
Pastu ari sabtu pagi aku g lagi dengan Buyen,Alyhatta n Mizan.pasal nak cari baju raya budak c Alyhatta.Dapat ler baju raya sepasang.yeahhh...
Sakan betul C Buyen soping..siap beli baju c Nayli ( HAMSTER LONDON )
pastu sofa 1 biji comey jerk, abju Mummy thankss PApa.So aku beli lagi air DUCHt lady n milo + nescafe tin tuuu semua dalam 1 beg RM10 jerk...wahhhhhh kenyang sei...
Dari pagi santak ke tengah hari soping...
Wahhh tak semapt nak donlod gambo..tunggu r ari senin la yerk..
BeshNyer Sopingggggggggg...
Alhamdulillah...thanz gak pada Buyen darling tersayang belikan Mummy N pon..ermmm murah jerk...CSL brand...Blueberry Series......yeahhhhhhh

No comments: