Wednesday, September 30, 2009

1 Syawal



ermmm tak banyak nak citer dah tau tau nak citer apa.Sebab seronok sangat Raya.Memang tiap-tiap tahun aku rasa seronok jerk raya.Tapi ada juga kesedihan melanda.Aku tolak bahagi tepi.lantak laaa buat apa nak dingat2.Tak ingat sampai mati pun xpe erk.
Tahun ni family aku tema CoKLAT.Puas aku cari baju raya aku.SUsah gak nak berkenan d hati.last2 beli yang sudah siap jerk.Thanx papa.BB aku pakai baju tahun lepas.Pasal aku xcited beno tahun lepas baut kan baju lili sampai 4 pasang.Maklumlah time tu lili baru setahun bila pakai baju kurung nampak tomei jerk.Hah buat sekali 4.Tahun ni aku belikan lili baju gaun jerk dari PONEY.Ada gak tema coklat n pink sket2.Dua kale nih kami sefamily pakai.Ibu pun sama gak.Tapi pagi 1 Syawal tu Ibu tak pakai kale coklat. Katanye aku tak nak berjalan.Cuma g Makam Ayahanda saje d SUbang.Sebelum aku beraya sakan ke rumah adik beradik sebelah Buyen.Sakan dulu la kami sefamily bergambo.



Family Alang aku laa yang paling ramai..

Nenek Azizah bersama-sama cucu-cucunya..AllyHatta,Hamizan,Nenek, Nayli, Afiqah,Ashiqin,Azmah,Aqilah n Aisyah.

Nayli minta maaf Mummy..

No comments: