Friday, September 11, 2009

$$$$ RAYer...

Alhamdulillah....
syukur sangat2 Ex bosH aku masih ingat lagi dengan Aku n Kawan-kawan.
Wowwwww Tan Sri suh datang opis jumpa die..
Yeahhh..yeahhh..psl apa erk?
Hah pasal Tan sri nak sedekah $ raya..( RM ?? ) perghhhh tertiarap aku dengar seiii
So pagi tadi aku tumpang keta Apis..so..aku..yana..MAt..n Apis naik keta apis..
tumpang ler budak2 tuuu...kami g la ke EPU.
So sakan ler siap bergambo dengan tan Sri n lepak2 lagi borak2 lagi dengan Ex pegawai n Bosh...
beshYerrrrr...tak luper juga awal2 tan Sri dah jemput kami g Open House d Penang.
Insya Allah akan di pergi..wowwwww...

Wif Tan Sri Nor Mohamed Yakcop..

Depan opis TanSri...ermmm tak nampak sofa belakang..cantik tauuu

Dalam bilik Tan Sri..

Wif AmmY...PA SUPOL Tan Sri Nor ( en Hasbi )

No comments: