Wednesday, September 30, 2009

3 Syawal

Di rumah Putrajaya..
Wahhh kalau nak citer psl raya memang tak habis.So arini ari yang bole aku update kan semua citer raya aku.Selagi dato tak sampai opis lagi selagi tu laaa aku akan menguploadkan gambo-gambo haku..huhuuh..
Yup raya ke 3 nih aku tak g mana2 psl adik beradik sebelah BUyen nak datang.Hah penat sei mcm kenduri lak tu.Aku gorengkan 4 bungkus bihun pun tak cukup.Al maklumlahhh kate kenyang dah beraya tmepat lain tapi bila sampai umah aku jadi lapo.Lagipun pasar tak bukak lagi raya ke 3 jenuh pagi tuuu aku cari barang2 untuk dimasak.Hampeh..semua da kehabisan.Ceh.Takpe tapi depa semua happy jer bukan tak dapat makan pun.

BoBoc,kak Norjalis,Kak ijan dua ni akak ipar aku..yang bawah tu kak deyla biras aku kira abg buyen punya wife laa..

Anak Abang ngah ipar aku..FIFI.

Lili dan kakak qiqi

Lili dan Haiqal..( haiqal ni pangkat cucu dengan aku..tak tau lak lili nak panggil apa dengan haiqal mengikut pangkat ler..umur depa sebaya jerk..2 tahun

Lili dan Eiman ( Eiman ni 3 tahun )

Anak-anak buah Buyen..ramai lagi ni yang tak datang..ada lagi 10 kot..entah aku pun tak ingat ramai sangat.

No comments: