Tuesday, November 2, 2010

Lelys & Buku Warna




Last week Aku berkursus d Morib. Selama 3 hari aku meninggalkan keluarga.Memang la syok berkursus,pasal dh lama tak pergi kursus.Nak pergi Kursus pun bukn main seksa lagi. TErbelek2 Bosh nk sing n benarkan Aku pergi.Apa la masalahnye Bos aku tu.BUkan aKu ada byk kerja yg perlu aku tinggalkan.Lagipun Dato dh lama tak masuk Opis.So kerja pun takde la menimbun2.Berbanding PA kesayangan nyer tuuuu..Buat sakit Emosi je aku dok citer..lantak laa dgn dunia ko..

Kursus kat Morib.Sangat dekat dgn Putrajaya.So takde apa2 yg patut untuk aku belikan buat princess Lely.Sibuk sangat leee die nk ke School.
" Mummy...lely nk g schooL..mne teacher nih...x amek Lelys"
hahahah...kadang2 sungguh lawak dgn sikap Lely.Dah 3 tahun dh anak gadis akU.Masa berlalu dgn begitu cepat sungguh.Tahun depan dh nk msk sekolah.Suka sangat lely.

Blk Kursus..bas turunkan di opis. So kereta akU mmg park d opis senang.Pasal papa pun tak tentu masa nk amek.Dh bz sangat sekarang si Buyen.Kebetulan di opis ada jualan buku2 n jualan puspanita.So aku belikan Lelys buku mewarna dan pensil warna dari Upin n Ipin. Memang kesukaan lelys la nih..sangat suka..
Memang dh patut g school pun anak Mummy nih...sungguh tak sangka.Lely dh mewarna dengan betul n cermat.



wah..wah..jap..mumy lely nk abtuk nih...bole ckp gitu...

No comments: