Tuesday, November 2, 2010

SimPle Je

Yup...tengah hari tadi akU blk mkn kat umh..
Tunggu punya tunggu kawan2 kol or ajak makan..haremmmmm takdak..
Ohhh may b depa byk keja..Aku je yg xde keja..n sangat bosan..
So blk lunch Ibu dh siapkan masak. Ibu nk tunggu Aku blk lmbt lak..Aku kua opis pun kul 12.45..ingat nk kua lagi awal...kang ada lak ayat-ayat cinta kuar dr mulut-mulut basi depa tu..

Ah sungguh lazat.
Aku mkn tak cerewet seme aku bedal..n aku laks jenis tak suka makan byk lauk..
Memang tak reti..n tak tau..
Tapi arini ni sayur lak xde..lagipun tak sangka Ibu nk masak nasi ayam..if tak aku bli salad bole buat ulam.Cuma aku makan Ulam petai ajer.Pun sedap gak.Dulu tak suka makan petai pasal sangat bau + sangat busuk. Sekarang dh tau n dah baca pasal kesihatan petai adalah untuk perubatan + peringatan dalam imunisasi dlm badan.Tu yang sungguh2 aku mkn petai.

Ermmm layanz lak dgn air oren markisa yg aku bli d COSWAY...sangat sedap ye..
Ayam goreng aku tak layanz lak tadi.So rase sket je dgn sos yg ibu buat..sos cili + bawang putih + cili merah besar...di tumbuk dulu cilinya baru + dgn sos cili tadi, masakla kejap dalam periuk...suoaya cili tadi tak la rase sakit perut bila makan.
Aku layan dengan ikan siakap masak 3 rase...alamak weiii dh sangat sedapp aku tale sambal ikan siakap 3 rase tu dgn nasi ayam ajer..yg sungguh lembut...aduhhhh enak sekali.

ini ajer yg aku mkn...tak la bertambah2 skrg ni mkn..sedap nyer nasi ayam + ikan
siakap..


Oren markisa dari cosway..

No comments: