Thursday, October 20, 2011

Restoran Chan AbduLLah

In the year of 2007, the founder of Mohammad Chan Restaurant, En Mohammad Chan Abdullah, a truly Chinese Muslim who are serving Chinese-Muslim Food for all the Malaysian. He was inspired by the Malaysian ethnic that the delicious Chinese foods should be generously shared with all the Malaysians from different background. With that, En Mohammad Chan took the courage to establish the first branch in Bukit Beruntung in the year of 2007 to cater all the Muslim and non-Muslim.

The restaurant received positive respond from the market, En Mohammad chan had decided to operate another 2 branches, located in Kelana Jaya, PJ and Taman Melawati, KL. In Nov 2009, another branch was established in Wangsa Maju, KL. Within 3 years, En. Mohammad Chan has successfully operated 4 branches and continuously bringing in new dishes every month!

In the coming years, En Mohammad Chan will continue to operate more branches in other places to serve the tasty Chinese Muslim food that you don't want to miss it!



Lunch hari ni akO g mkn d Bangi..Restoran Chan Abdullah..
Ermm ye la pagi tadi mamam DOnuts kann..
So Lunch nk mamam nasi la konon..Kebetulan JE..ADik2 Ako si Zety ngajak amek Duit.
Ako pun tak terpikir hari ni dh gaji rupanya..Wahh smpi gaji pun dh lupe.Sakan beno akO koje ye..Ermm kono la tu.Jadi dh kebetulan nk kua g amek $..akO pun ajak le adik2 ni g Bangi..pasal akO nk bikin SLK ako tuu yg sungguh terang benderang.Sampaikan cahaya tembus.Ehh meme laa tembus cermin putih.Ye dak.Kalau cermin tu dh tentu gelap + akO lak gelap dah sah-sah mmg seme org tak nmpk akO.Ehh spe yg bwk SLK ni.Gerak sendiri ke.Kui3.Jadinya buat laa jap tinted yg tak seberapa mahal tu.Nak mahal2 beno sama gak kena bayo saman dgn JPJ kang.Baik gelapkan mne yg bole ajo.Adik2 berdua ni pun dh pesan..buat mana yg bole je Kakkkkkkkkkkkk...hahahahah..

P/S - adik2 Ku..gelap takpe jangan salah cucuk keta Hokey..

Settle buat tinted depan SLK akO.Peyut pun spt biasa laa sudah berbunyi meh.Sampai kan budak kedai tu pun ckp tmpt mkn yg besh Restoran Chan Abdullah ni..
Ako pu tak pasan kedai tu.Pernah lalu lalang d situ..tak terpikir nk mkn lagi. jadinye si Zety pun ngajak makan di situ...Fizz pun tak kesah makan di mana-mana.
ASalkan konyang yo dek.
Hah ni makanan yg d pesan Oleh Fizz...ermm die munye lg besh..pasal paneh kan..


Sedap ni Fizz...+ lak dgn Air epal ASam Boi..kan..


yg ni pula makanan yg di pesan oleh Zety..uyoooo dek ko mamam Itik laa..
Bukan itik gantung tauu..tapi pasal azalinye akO tak ske Itik..Bau itik aje akO dh muntah..n fenin-fenin la..kui3..

Ako buat tambahan makanan..ROJAK..yeahh nk rasa nye pasal..


LAst sekali untuk sekian kalinye...di maklumkan Jua..Adik aKO fizz telah membelanjakan makanan ini utk kami be2..tq Fizz..
Ok nxt time akk lak banje ye..Tq manyak2..n kenyang loh..

2 comments:

eMMe said...

best kan ade org belanja kak, murah rezeki kak nink!

BUYEN said...

ALhamdulillah...
rejki gaji bulan ni adik kt opis ni banje..katenye dpt $ tanggong keja akk coti bersalin tu..hu3 patut akk banje die..ek..