Friday, June 29, 2012

BFF Date Lunch

Yup..hari ini dating Lunch secara mengejut ye.Wahh COTI PANJANG BEB..pergh macam ayat filem KL Gangster ajok.Huhuh windu nye kat ko Pit.Alhamdulilah enko pun dah bertambah sihat ye.Net doakan cepat sembuh lagi.Jangan dah lama tak jumpa tetibe peknen lagi. Ehh pe salahnye ye dak..Opuss...bahaya ayat ni..kang kena pelangkong akO. Oh yeah..kita janji nak tengok Movie.Last minit nye Hal xjadi ek.Baik kita berdua ngobrol-ngobrol udah.Lagipun dah lama benau kita tak chat chit..chit chat kan..kan.. Alhamdulilah persahabatan kita bertambah maju dan diredhai oleh ALLAH SWT. bak kata orang sedangkan lidah lagi tergigit inikan pula kite hitam putih.Auwww.Pit ko kalau nak gelak..gelak kuat-kuat sket ek..Bior putus lagi urat-urat yang ada.sO besh kan dah lama tak jumpa.Tapi asik laa nak bercerita kesah si Sang halimunan dan Si Gondol tu kan.Ermm memang sampai kiamat laa tak habez kan.Tuhan maha kaya Pit.Biorlah kan. Erm tadi akO memang lupe sakan nak begamBo.Memandangkan dah berbual bagai nak rak. Xpela kan..Bukan Nye tak jumpe lagi. Insya allah. berterima kasih Jua.Kerana enko dapat juak membeli produk hamba. Txs Pit.. Sedap kan makan d Noodle Station.Sowi la kengkawan seme.Pic xdan nak hambek.

5 comments:

Anonymous said...

Opsss.... nt kita jumpa lagik... chit-chat smpi lebam... ty doakan kesejahteraan aku beb..

Adams Ayens said...

Insya allah..alaa kita kan berjerann..kui3..xpun kite mamam kt area salak pulak..lepak mlm2..

Anonymous said...

no hal... lepak kat nilai pun cantek..!

Adams Ayens said...

wah2...sangat besh..
no hal beb..Nilai pun ako ada dodi yg bole tlg kite tauu..biarlah rahsia.

Anonymous said...

rahsia? tak sabor nk tau ni hehehe...