Monday, November 24, 2014

KARNIVAL UPIN & IPIN

Karnival Upin & Ipin
PICC, Putrajaya

KARNIVALUI_01

Assalamualaikum dan Salam 1Malaysia.
Karnival yang dinanti-nantikan bakal kembali lagi pada tahun ini. Bagi peminat setia Upin & Ipin pasti sudah mengetahui mengenai Karnival Upin & Ipin yang setiap tahun dianjurkan oleh Les’ Copaque Production bersama anak syarikat LC Merchandising disamping rakan-rakan niaga yang lain.
Pada tahun ini, Karnival Upin & Ipin akan dianjurkan secara besar-besaran di Putrajaya Interational Convention Centre (PICC), Putrajaya pada 21 hingga 23 November 2014. Keunikan karnival kali ini adalah dari segi pengisian dan persembahan yang telah diaturkan. Tambah istimewa lagi, buat pertama kalinya Les’ Copaque Production bekerjasama dengan syarikat gergasi Jepun iaitu Tsuburaya dengan menampilkan watak terbaru Ultraman di Karnival Upin & Ipin.
Selain itu juga, pelbagai aktiviti menarik dari 9 pagi hingga 10 malam yang telah diatur oleh semua pengunjung seperti penampilan 13 maskot dari siri animasi Upin, Ipin dan Pada Zaman Dahulu. Terdapat juga penampilan istimewa pertama kali watak-watak dari animasi Puteri dan banyak lagi.
Nantikan perkembangan lebih lanjut melalui laman web www.upindanipin.com.my sertaFacebook Upin & Ipin
I copy paste daripada blog kartun nih. Comel sangat. TEruja laa my kiddos nak g jugek. Walaopun pada hakikatnya malaz teramat-amat. Mana taknya malaz. Pasal ber3 ajee g. Papa Buyen depa g jenjalan makan kenduri di Segamat. Kannnnsss.

eh..eh...my face macam flolessss gitu..ni bukan edit medit ek..Original gitu...ke d sebabkan Iphone 5s NB...owhh tidak...meme laaa sebab krim Rita Rudaini kottt...we love blue petang itu..


Mumy sukee nengok Princess Lely..pakai scarf kosong gini..comel laa gurl mumy..

Adeq Naqeb gini pasal die tengok orang ramai jadi cuak..


Kiddos NB yang sukee nau nau bergaya..



mainan Upin & Ipin beso gitu aje RM10 jenuh leee Mumy kamu nak bato panjang.. dan mUmy sangat riso kamu orang sakan berlari-lari..Tapi kiddos Mumy baik dengo kater..Bila mana Mumy suh duduk hujung tembok tu...berdua bersila rapat..Siann plak mumy tengok daripada jauh..Then lupe nak snap memory tu..Alhamdulillah Kiddos mumy memang baik dan dengo kate.

No comments: