Monday, November 2, 2009

LeyPark

Ermmm best nyer semalam lepak kat umah saje.Membasuh tak ingat dunia.Penuh ampaian,
sampaikan pagar2 umah pun penuh dengan cadar laa..suar jin buyen n ata..ermmm macam2 laa..dengan baju kecik lagi.
Hah lantak..aku memang membasuh 1 kali seminggu bior penuh ampai.Rasa cam puas hati jerk.Nampak basuh baju banyak2.Ecewahhh nampak ler buek kojo yer..


Sebelummm tido..

Wah semalam dapat msg dari Yat die kata nak datang.Nak lepak2 Lagipun nak anto baju !
Hah datang ler.Lagipun aku soang jerk petang semalam.Buyen n Ibu g belajar ngaji.Dah setat ngaji dah.Aku opday semalam.So lepak dengan Nylies jerk.Sementara aku membasuh, kecik dah tido.Ermmm selamat sket if tak dia pun sibuk kaco nak sidai kain.

Dalam kul 6 yatt sampai ler dengan Aril.Hah siap bawak rojak UNITEN lagi.So kecik aku dah bangun.Siap dah mandikan.Die pun dok gurau2 dengan Yatt n Aril.Mula2 malu konon.
Ermmm bila dah dapat layanan VIP..Ecehhh tinggal ler mummy die.Aku siap buat air teh kita minum petang semalam dengan rojak yang dibeli.Dah tak sempat nak snap pun.Dah asik sangat memakan nyer.

Lepak ler yatt sampai kul 8 semalam.Mengah2 die dok layan anak aku.Kui2..
So korang b ler lagik.


My bestie fwen..


Lepak Sesekali..


Watper dengan Unty Yatt tuuu...

No comments: