Wednesday, November 25, 2009

MyZan merdeka

Alhamdulillah...
Anak buah aku..myzan berjaya dengan jayanya dlm UPSR.
masing2 meminta nak hadiah ler..ajak banjer ler..ajak makan..ajak jenjalan.
Aduh paniang kepala.Satu2nye family alang aku yg mempunyai 6 cahayamata.
Ramai kan.Yang bongsu sebaya dengan bb aku Lily.Dan satu2nya Myzan anak lelaki alang.
Tu yang manje n ngada2 lebeh tu.Datang umah aku kelmarin.Saje nak dok umah busu n nak jumpa nenek.Ermmm cam nak meminta apa2 jerk.Aku pun diamkan jerk.Nanti majuk lak.
Pastu semalam aku g klinik gg p/jaya cuci gg.Ermmm serammm sei.Aku mmg takot psl doc sentuh gg aku.Sib baik mYzan temankan aku.Ada gak kawan nak ajak berborak.Nak ajak kawan-kawan banyak nooo alasan.Ah lupakan pasal gg.
Semalam lepas g dental.G settlekan bayaran bil2 k.PAstu g lunch dgn jai d warisan.Wahh aku baru tau ada nasi ayam kampung kat c2 Sangat sedap yer.Dah settel makan anta jai balik opis then aku balik amek myzan.Ermmm janji banje myzan tgk wayang citer senario semalam..best jugak..kelakar laaa...



Busu n myzan

No comments: