Tuesday, December 15, 2009

B.E.N.G.A.N.G

Aku B.E.N.G.A.N.G.
kenapa?
pasal aku punyer cuti untuk kismas tak d luluskan...
Pasal ?
Aku g beli bekpes tadi terlambat..lantas c Dobi tak sign..
Sebab ?
Aku dah tempah chalet nak g bercuti2 dengan family..
Untuk Apa ?
Pasal besday BUYEN..aku nak sambut ler..

Kenapa ye..salah ke pekerja bawahan ni beli makanan pagi..untuk arini kali ke 2 aku baru g beli bekpes kat luar..dah tu kena marah pulak.Bukan dato ada d opis untuk baut kerja cepat2.Tapi c Dobi masih beranggapan..tak elok.Aku tau ko pegawai!Tapi jangan lah sampai anak buah semua melawan dek kerana perangai ko nih.
Memang aku bengang giler rini.
Apa yang die obses sangat sampai orang semua tak bole makan.

1- Duduk ngadap PC lama2 dari pagi santak ke tengah hari sambung ke petang kena marah
2- Dok pakai telefon dalam 15 minit pun kena marah
3- Merayap ke admin pun kena marah
4- kerja xde pun kena marah

Sape ko nak marah..marah..marah...ajorkk...
pasal Ko pegawai..pasal ko pangkat beso..pasal..ko bekas guru yang garang..
Ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
Fed Up lerr
Tak suka kuarkan kan je..
Dahtu..depan Dato ko bukan main baik depan staff..
Nak kena puji pasal Ko pakai VOLVO n HONDA CIVIC tuuu yang baru..
Eleh...aku bukan kaki BODEK BOSH...
HARAP MAKLUM...
AKU Ikhlas bekerja dari pagi sampai petang..Aku balik lambat AKu Tak claim OT pun.
Tapi ko tau ke Staff yang lain OT..Betul2 MAKAN GAJI BUTA..pastu claim berjam2 lama nyer..nak aku ngadu..kata aku MULUT CAM CIBAI yg tak tau tutup rahsia orang.
CONTOH PEGAWAI Apa ko NIH??????
YA ALLAH
TUNJUKKANLAH....SAMPAI BILA DOBI NI AKAN BERKEKALAN SEBAGAI PEGAWAI YANG TAKDE HATI DAN PERASAAN.

Ko rasalah bila salah seorang saudara ko mati.
pekerja nak g melawat orang mati pun tak bagi?
Apa ko Nih...
Lantak...lahhh

1 comment:

Miss xoxo said...

sabo...sabo
1 day dia akan dpt balasan cash