Friday, December 4, 2009

Hujan Putrajaya



Bumi hijau Putrajaya Hujan.Hujan dengan lebatnya dari malam tadi.Tapi malam tadi aku tak sedar pun.C Lily tido pun aku tak sedar kul bape.Sejuk.Sanagt besh bila t do kann.
Basah rumput-rumput yang hijau itu.Sangat cantik.
EMbun menitis dari daun ke daun.
Segar dalam ingatan yang lampau.
( kenangan yang terindah je )
Sejuk..
Ibu bekalkan aku nasi goreng pedas dengan ikan goreng selar.
Mak aiii dengan air kopi Guara..perghhh..
( p/s : pit xde free lagi ke kopi guara? Selalu buat OT anto Kopi kui..kui..kui.. )
Sedang aku asyik layan internet nak bz menaip blog aku.Nyanyi..nyanyi..
Parghhhhhhh...
DAto ada arini.Bosh masuk r.Kena buat keja.
Eeeeeeeeeee sangat tak suka.Nak..nak..ari jumaat cenggini.Oang nak balik cepat.
Tapi xpe Dato kejap jerk kat opis.Sebelum lunch nak kuar dah meeting.
Yahoo.com.my
Sangat Besh.
Nak kuar g bayar bil Maxis.N nak cari presie untuk Papa Buyen.
Nak tempah kek untuk malam nih.

No comments: