Wednesday, September 22, 2010

OBseS NOVEL


Arini aku soang-soang...
Dah setengah tahun aKo soang-soang kemana-mana..
Bole dikira utk keluar bersama-sama kawan-kawan..
Memang kan..
Kawan-kawan ni nampak kita ada Kereta..masa susah masa tu nampak kita..
Bila senang..
Bila bagus..
Bila diperlukan..
Bila mintak tolong..
Baru nampak Kita..
Lantak...lah..

Lunch tadi Aku ke MPH Alamanda..
Pasal dapat kol semalam suh amek NOVEL yang aku ingin sangat..teruja sangat..
Siok sangat..sedey sangat bila membaca Novel ini..

KAU LAKSANA BULAN karya oleh AINA EMIR..
Ya allah ako teruja menonton drama nye yang ditayangkan sebelum pose aritu di TV2..
Lakonan Hero ZULHUZAIMY dan Heroin AYU RAUDHAH...
Ya allah sungguh sedey dan besh sangat..
ROMANTISS habez..
tu yang teruja sampai suh PAPA Buyen cari kat bookstore n DBP..tak dapat gak
Last2 MPH Alamanda..sib baik ada..

Tadi jalan soang jew..
lagi besh tak banyak kerenah..

Aku membeli 3 novel Sekaligus..
$60 ke atas berhabez..hahahahah hasil $ raya gak tadi dapat..rejki..
Pas2 siap Beli BURGER KING untuk IBU berbuka pose ptg ni.
SUngguh Besh...


Sampai Opis jerk trus mamam..arghhh sedapnyer...


Khas utk aKo sajer...

3 comments:

.:mama dhia:. said...

dapnyer burger king..jom kak..hehehe...

BUYEN said...

aha..jom dek dh lama takjmpe bual2...
tp next week laa..sok akk pose..

Zana S said...

kadang2 berseorangan tu lebih menenangkan.. :)