Tuesday, September 28, 2010

SEBaK

Hari ini..
28 September 2010
Jam 1.00 tengah hari

Aku nk balik rumah..dlm lif soang-soang..
Tiba-tiba aku rase sakit..sebak..KEras..
Tak bole bergerak...kiri dan kanan..
Kenapa ye..
Terus ke kereta..Relax kan diri..
Masih sakit..sebak..
DadaKu terus Keras..
ya allah dalam hati ini macam-macam dah terpikir..
Aku Sedey sendiri...
Menangis..terus menangis..
Kenapa Akhir-akhir ini aku dilanda kesedihan yang amat sangat..
Aku cepat tersentuh..
macam mana aku nk menghadapi hari-hari yang mendatang.
kenapa aku terus berfikir -fikir perkara-perkara di luar jangkaan..
ALPA seketika..
Semalam dengan kisah sedey..Aku makan begitu banyak nyer..
Nak hilangkan Sakit hati di hati..
Nak Hilangkan pedih hati di jiwa..
Nak hilangkan rasa benci di dada..
TErus..takkan lah jadi begini rupa..
Bila di pejabat Sedey melanda.
Aku dulu bukan begini..Sanggup menghadapi segala Prasangka..
Di muka pintu Safura menunggu Ku..
Aku terus Cium seperti baru bertemu..
Ya allah ampunkan dosa-dosaKU..
Mengapa Aku jadi tak menentu..

Ya allah tabahkanlah Hambamu ini..
Jam 4.00 petang tadi terasa lagi kesakitan menjelma..
Arghhhh..terus aku buat-buat lupa...
Menelefon Papa hilangkan rasa di dada...
Membaca pesanan dari sahabat sekerja..
TErima kasih masih mengingati Ku sahabat..

Melupakan perkara yang telah berlaku...

No comments: