Monday, November 5, 2012

Wedding BFF HAYATI & HAZARIL

Tahniah kepada Hayati & Hazaril.Selamat di ijabkabulkan pada 27 Oktober 2012 selepas Asar. Selamat di persandingkan pada 28 Oktober 2012 jam 2.30 petang. Majlis telah selamat  dan berjalan lancar di Dewan Sri Siantan,Nakhoda, Selayang Baru.


Tahniah Yat & Aril..Semoga berbahagia kan..


Ohh teruja nye akO. Akhirnya kawan sekolah akO. Kawan sekelas aKo. Kawan dok huha huha akO. Selamattttttttttttttttttt juee kawen deh. Gue udah bilang ijab kabul itu sangat bagusss dehh.. Patut ler kol n msg lambat jawab nyeee..

Al-maklumlah dah le la ni musim mengawan. Hujannnnnnnnnnn manjang. Berhenti hujan pun kejap-kejap ajee. Pantang cicah ni wey.. jadi ajeee..Upsss..18 SX gitu. Openn maaa.. gue bukan mencarot deh..

Ako mengayakan baju korong kale merah. Buyen Ku pun pakek kale merah. Katanye tema kale Merah. Tapi kann team kami kapel akO ajeeee yang makey kale meah tuu. May b yang lain tak dan nak mencari merah kale. Or kelam kabot. Or lantak laa janji pakek baju. yang penting datang ye Cek Yatt. So naik pangkat dah Datin Yatt. Puan Sri belum lagi. Mana tau tahun depan ke. Ke tak sampai tahun depan. Udah uwek..uwek.. auwwwwwwww..

Apa pun big txs menjemput sahabat Mu hadir ke majlis perkahwinan Mu.  Dan harap sangat suke dengan pemberian hadiah yang tidak seberapa Itu. Muahhh Fwen. 
Semoga hubungan persahabatan kita akan berkekalan hingga ke akhir hayat. Dan di doakan semoga perkahwinan Yatt berbahagia ke akhir hayat dan cup..cup..dapat bb cepat untuk peneman mY Kids.mUahhhh geng..Goodies daripada pihak perantin...cantik sangat la mug ni..dalam ada haruman.wangiii jee..


1 comment:

eMMe said...

amboi..color merah menyerlah ko...
cantik kak! eh! pengantin cantikkkk...
heheheh...