Friday, January 2, 2015

JEMPUTAN BIRAS SUZI & SHAI

Alhamdulillah...
1 Januari 2015..dah dapat jemputan..
Jemputan daripada My Biras. 
Kak Suzy adalah isteri kepada adik kakak Ipo saya. Kakak Ipo isteri Alang saya.
Menyambut besday anak pompuan beliau yang no 2. Kebetulan Besday anak sulong pompuan Alang saya. Anak buah saya laa. Afiqah. Dah beso panjang dah pun. Dah 19 tahun. Nak sambung study lagi katanya. Nak amek Ijazah pulak. Bior laa selagi bole belajo. Amek. Jangan belajo memain udah ler. Lain laa macam saya. MEmang tak le nak belajo dah. Malaz nya banyokkkkkkk.

Jemputan makan di buat di rumah Adik kak Lang di Bandar Enstek. Kediaman rasmi Cikgu Zaimah. Hahahah Kak Zaimah memang suka. Pasal kami ni semua suka makan. Untuk gambo makanan , saya x dan nak snap ye. Pasal udah lapo. Yang saya tau..menu seperti berikut : -

Nasi Ayam
KFC
Kek Frozen untuk besday gurl
Laksa
Air Oren
Teh O
Nasi Putih
Sup Daging
Muffin Choc
Roti Canai

Wahhh...menarik ek. memang le besh bangat. Yang paling besh Kiddos ai mamam roti canai ajee dengan kek. Lantok ler janji kenyang.

Tq Kak Suzy N Abg EpuL..
Inilah memory tahun baru.

Kalot kelaparan...

Muffin ni memang sedap..Kalau nak order info saya. Pasal Kak Suzy nye kawan yang bikin. Memang lembut. Tak pahit sangat. Man..man..aje

Tudung Biru laa my Biras..Kak Suzy + Belakang Kak Zaimah adik KakLang + Tepi My Niece Pqa..besday gurl 
( memang ai gundut Buyen cakap..bukan peknen..info awai2 tak yah komen panjang lebo..pasai pa ai gundut..)


Tudung purple CC Ieta..cewahhh..Anak buah Kak Lang saya..sebelah Kak Ieta anak Kak Zaimah..Anis namanya..yang lain gurl kak Lang saya.


Sakan begambo...

Gurl-gurl Bodyguard saya..





My IBu n Cucu-cucu dara nye..


Besday gurl Wif nenek nya.

No comments: