Friday, January 2, 2015

PISANG GORENG CHEESE NILAI

Pisang Goreng yang telah siap di goreng di sagat pula dengan taburan Cheese.

Pisang Goreng yang telah siap dengan curahan coklat cair. Gurl ai minat coklat aje. Takmo di tabo dengan cheese. Pasal gurl tak suka cheese. So ako mintak la sket tepung rangop yang lebihan tu..

Pisang Goreng yang telah bertaburan dengan cheese. Cheese pun dah cayo.

ai laa jadi model Pisang Goreng Cheese. Dah 2 kali beli di gerai ni.


Sangat laa laku hingga berator gayanya. Mana laa ai tak gundut..Cheese makan dieeee...Kalau korang nak beli Cari di Taman Desa Cempaka Nilai. Betul- betul depan jalan dan bole nampak 99 Speedmart. Selamat mencuba.



2 comments:

eMMe said...

beratur org nak beli goreng pisang cheese tu haaaa... kat nilai tu jauh kak nink pegi beli... saya dah dpt dah 2 kali spanjang preknen ni..so, tak ngidam la nak Pisang Goreng Cheese... hehehe...

Adams Ayens said...

MEMANG BERATUR SANGAT
ni pun kak nink baru pertama kali rasa ingat sedap beno. Rupanya kalau bikin sendiri lg besh. Kali ke2 beli dah kurenggg pasal pisang terlalu masak. Dan pisangnya dah di kurangkan pd 8 ketui
May b tgk pisang kot. Tu pun pisang sebiji d belah 3. Terus Ibu akk suh bikin sendiri aje lepas nih..